Bedste topping opskrift?? (til ovenpå muffin)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Den lykkelige skriver:

Ja kom meget gerne med jeres bedste, en som ikke slasker ud men som er super flot når man bruger tylle.. Tidligere har jeg brugt chokolade mousse ovenpå.. Men nu skal jeg altså lave en som er hvid.. hmmm kan ikke lide den som er med smør og glasur da jeg føler den bliver for smør agtigt.. Hvilken en bruger i? 

Jeg bruger en opskrift der er meget, meget nem. (Og lidt dyr, alt efter hvor mange man skal lave) Færdigkøbt mascapone og flormelis. Og så tilsætter jeg smag efter behag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

Den lykkelige

TanyaGR skriver:

Jeg bruger en opskrift der er meget, meget nem. (Og lidt dyr, alt efter hvor mange man skal lave) Færdigkøbt mascapone og flormelis. Og så tilsætter jeg smag efter behag

Mascapone? Hvad er det  ?

Anmeld

12. februar 2014

MamaGulloev

Det er en italiensk creme vil jeg kalde det. - Det bliver brugt i tiramisu. Det kan købes færdiglavet i de fleste supermarkeder. Kig i køledisken nær ricotta osten. Ser sådan ud:

Anmeld

12. februar 2014

Den lykkelige

TanyaGR skriver:

Det er en italiensk creme vil jeg kalde det. - Det bliver brugt i tiramisu. Det kan købes færdiglavet i de fleste supermarkeder. Kig i køledisken nær ricotta osten. Ser sådan ud:

Nåååå ej ok.. tusind tak! Hvor meget flormelis til hvor meget mascapone?

Anmeld

12. februar 2014

ano14316

Den lykkelige skriver:

Ser lækkert ud! Tak  har du prøvet den?

Nej det har jeg ikke, men har brugt en del af hendes opskrifter, specielt på forskellige slags marengs, og de er bare gode... Hendes opskrifter er bare så velafbalanceret i smag...

Anmeld

12. februar 2014

ano14316

Den lykkelige skriver:

Mascapone? Hvad er det  ?

Mascapone er en flødeost.. den er bare finere end Philadelphia.. har en finere smag også..

Anmeld

12. februar 2014

MamaGulloev

Den lykkelige skriver:

Nåååå ej ok.. tusind tak! Hvor meget flormelis til hvor meget mascapone?

Det kan jeg faktisk ikke lige huske. Plejer lidt at prøve mig frem alt efter hvor sød den skal være/hvilken anden smag jeg også propper i. Et par teskefulde til en pakke? Smag dig frem, så bliver den også helt som du vil have den

- Jeg vidste faktisk ikke at det er flødeost. Skal lige siges at på INGEN måde smager som flødeost. Efter min mening 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.