Nogle som har været gravide med influenza?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2014

SRP

Årh hvor er det godt at høre det ikke betyder noget for baby. Er virkelig trist over jeg som aldrig er syg måtte overgive mig denne gang Håber han har det godt derinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

chael

SRP skriver:

Hej piger

Er der mon nogle herinde som har haft influenza i graviditeten? Og havde det nogen betydning? Er i uge 24 og frygteligt bange for de sidste sygedage har skadet min baby. Tænker hele tiden på konsekvenserne.... Puha.

Ja, jeg havde i første og anden graviditet...

Det var ikke sjovt, men begge unger er kommet hele og uskadte til verden...

Og jeg var virkelig syg, så syg, at jeg kravlede på toilettet, eller måtte blive båret af kæresten, så svækket var jeg...

Tog panodiler og sov... Kan huske jeg også var bekymret, men baby klarer den

God bedring...

Anmeld

13. februar 2014

ano14316

SRP skriver:

Hej piger

Er der mon nogle herinde som har haft influenza i graviditeten? Og havde det nogen betydning? Er i uge 24 og frygteligt bange for de sidste sygedage har skadet min baby. Tænker hele tiden på konsekvenserne.... Puha.

Ja, jeg havde influenza i starten og fik at vide at risikoen for abort og fosterdød var øget...

Tror ikke at der var risiko og skader, som handikap og sådan...

Anmeld

15. februar 2014

SRP

Puha håber også min lille baby kommer sund ud til maj/juni kan ikke lade vær med at spekulere på om det har haft konsekvenser med influenza:/

Anmeld

15. februar 2014

Sander&Vitus-Mor

SRP skriver:

Hej piger

Ja jeg er også 37+3 og syg med snot og ondt i halsen ..
Men han hygger sig derinde ;-)

Anmeld

15. februar 2014

AnthonsMor

SRP skriver:

Hej piger

Jeg havde influenza mellem jul og nytår 2012, og brugte 4 uger på at komme ovenpå igen - Anthon er totalt rask i dag i hvert fald
Jeg var omkring uge 30 da jeg havde den omgang

Anmeld

15. februar 2014

stjernehimmel

SRP skriver:

Hej piger

Min søster havde og fødte os mens hun havde det i stor stil, hun har den skønnest basse idag :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.