Nogle som har været gravide med influenza?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. februar 2014

SRP

Hej piger

Er der mon nogle herinde som har haft influenza i graviditeten? Og havde det nogen betydning? Er i uge 24 og frygteligt bange for de sidste sygedage har skadet min baby. Tænker hele tiden på konsekvenserne.... Puha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

Happiness

Jep, og han er fuldstændig rask Jeg havde influenza 2 gange mens jeg ventede ham, samt en lungebetændelse. 

Anmeld

12. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg havde influenza med en masse feber. Det var ret tidligt i graviditeten, og her er der intet sket. Det jeg var mest nervøs for var feberen, når man ikke ved bedre. Men min læge forsikrede mig for at der Intet ville ske. 

Har dog ikke født endnu. Men ved diverse scanningen har alt set fint ud

Anmeld

12. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg havde madforgiftning 2 gange hvor INTET blev nede i mere end max 10 min det varede omkring 2 døgn pr. gang...

fik af vide at så længe jeg tissede så skulle jeg ikke være bekymret for så var der stadig noget af det der kom ind der blev opfanget af baby og udskilt som affaldsstoffer....

Så længe du kan mærke baby hoppe rundt stadigvæk som du gjorde før så ville jeg ikke blive bekymret...

og han var sund og rask da han kom ud

Anmeld

12. februar 2014

Nessie

Ja, plus en gang lungebetændelse som jeg måtte have penicillin for. 

Min lille pige er sund og rask 

Anmeld

12. februar 2014

Valle81

Ja, og en voldsom halsbetændelse, som jeg fik meget skrap penicillin for:-)

Anmeld

12. februar 2014

Clisolka

SRP skriver:

Hej piger

Er der mon nogle herinde som har haft influenza i graviditeten? Og havde det nogen betydning? Er i uge 24 og frygteligt bange for de sidste sygedage har skadet min baby. Tænker hele tiden på konsekvenserne.... Puha.

Jep, jeg har haft influenza i begge graviditeter, og de lever begge i bedste velgående

Anmeld

12. februar 2014

Milas14

Jeg har haft pandehulebetændelse ugen op til min termin og fik penicillin ... Og jeg fik en dreng der havde det godt ...

Anmeld

12. februar 2014

LilleSmølf

SRP skriver:

Hej piger

Ja, det har jeg . Fik jeg nævnt at jeg formåede at få både influenza og madforgiftning med ca. 2 timers mellemrum? Kan godt love dig for at der ikke blev særligt meget indebors, men det går jo heldigvis over.

Så ja, det har været meget slemt men jeg kan love dig for at han i dag har ekstremt meget krudt i røven og at han aldrig har haft problemer. Så slap du bare af og fokuser på at få det bedre. Og hvis du virkeligt bliver bekymret ringer du selvfølgelig til lægen (selvom det næppe er nødvendigt, bare rolig)

Anmeld

12. februar 2014

LilleSmølf

LilleSmølf skriver:

Ja, det har jeg . Fik jeg nævnt at jeg formåede at få både influenza og madforgiftning med ca. 2 timers mellemrum? Kan godt love dig for at der ikke blev særligt meget indebors, men det går jo heldigvis over.

Så ja, det har været meget slemt men jeg kan love dig for at han i dag har ekstremt meget krudt i røven og at han aldrig har haft problemer. Så slap du bare af og fokuser på at få det bedre. Og hvis du virkeligt bliver bekymret ringer du selvfølgelig til lægen (selvom det næppe er nødvendigt, bare rolig)

Det har været meget slemt for MIG, ikke på nogen måde for min søn. Han lever i bedste velgående

Bare lige fordi jeg da godt kan læse, at det kan misforståes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.