Its a girl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Mariam90 skriver:

Jeg var til kønscanning idag i scanningskliniken Kbh og det var super godt. 

Min baby datter svarer til 14+6 

Jeg begyndt at græde når jm sagde det er en lille pige Det var så dejligt at vide fordi jeg ønskede en pige som første barn

Er det mange som får forkert køn at vide til tidlig scanning?

Jeg kan også mærke meget små bevægelser der hvor hun ligger. Moderkagen ligger højt op fik jeg at vide 

Tillykke!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

A&F

Mariam90 skriver:

Tusen taak smukke

Nåårh hvor nuttet, kunde du se tissemand tydeligt hehe det er sådan en overraskelse med køn 

Jeg har faktisk ønsket navnet Maya og har kaldet bebisen Maya fra jeg blev gravid Men havde en følelse om at det vil være en dreng hehe har i fundet drengenavn endnu ?

Haha , vi kunne ærligt intet se. Da hun til sidst spurgte om vi  var klar til at vide det, så gættede jeg pige. Så sagde hun tillykke det er en dreng . Min mand var helt overrasket , og så viste hun et par billeder hvor man kunne se , at der er en lille tap. Så nu skal storesøster have en lillebror , det bliver sjovt. Vi er næsten 80% sikre på et drengenavn. Maya er et rigtig sødt navn! 

Anmeld

12. februar 2014

Kløver

Dejligt med en god scanning, tillykke

Anmeld

12. februar 2014

justagirl

Mariam90 skriver:

Tusen taak  Ja det føles også at jeg ikke tror på det helt alligevel men på klinikken kiggede hun flere gange mellem benene og hun sagde hvis jeg ikke er helt sikker så vil jeg ikke sige det.

Men hun kan da stadig tage fejl hehe det sker jo 18 marts (MD)får jeg sikkert 100% at vide. 

Men er bare så glad for det er en pige Så søde at du ønskede dreng  Men du kommer sikkert ha det mega hyggeligt med hende og drenge kan du bare lave næste gang  (hvis du gider graviditet mere) hehe 

Dronninger laver prinsesser  Glæder mig at se billeder af hende snart når du føder.

ja der er kun 50 dage tilbage nu!

glæder mig også til selv at se hende! er helt okey med det er en prinsesse! glæder mig ufatteligt til at være mor en en lille pige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.