Its a girl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
13 svar
16 synes godt om
12. februar 2014

Mariam90

Jeg var til kønscanning idag i scanningskliniken Kbh og det var super godt. 

Min baby datter svarer til 14+6 

Jeg begyndt at græde når jm sagde det er en lille pige Det var så dejligt at vide fordi jeg ønskede en pige som første barn

Er det mange som får forkert køn at vide til tidlig scanning?

Jeg kan også mærke meget små bevægelser der hvor hun ligger. Moderkagen ligger højt op fik jeg at vide 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tillykke med din lille tøs 

Anmeld

12. februar 2014

justagirl

Tillykke!

og jeg fik køn afvide 15+0.. pige.. men jeg ville ikke helt tro på det før til MD scanningen ...

fordi jeg ved det kan være svært at se.. og alle mente jeg ventede en dreng, alle mine drømme var om en lille baby dreng!! ..

men det er en lille prinsesse jeg har inde i  mavsen!

Anmeld

12. februar 2014

A&F

Tillykke med jeres pige Mariam. Er glad på dine vegne. Vi var også i scanningsklinikken i mandags. Var 15+3. Og hun fortalte at vi venter en dreng . Nogle fine billeder du har. Så skal i til at finde pigenavne, spændende 

Anmeld

12. februar 2014

Mariam90

Mor11 skriver:

Tillykke med din lille tøs 

Tusen tak 

Anmeld

12. februar 2014

asff

Mariam90 skriver:

Jeg var til kønscanning idag i scanningskliniken Kbh og det var super godt. 

Min baby datter svarer til 14+6 

Jeg begyndt at græde når jm sagde det er en lille pige Det var så dejligt at vide fordi jeg ønskede en pige som første barn

Er det mange som får forkert køn at vide til tidlig scanning?

Jeg kan også mærke meget små bevægelser der hvor hun ligger. Moderkagen ligger højt op fik jeg at vide 

Kæmpe tillykke  De er skønne de  babytøser.

Anmeld

12. februar 2014

Mariam90

justagirl skriver:

Tillykke!

og jeg fik køn afvide 15+0.. pige.. men jeg ville ikke helt tro på det før til MD scanningen ...

fordi jeg ved det kan være svært at se.. og alle mente jeg ventede en dreng, alle mine drømme var om en lille baby dreng!! ..

men det er en lille prinsesse jeg har inde i  mavsen!

Tusen taak  Ja det føles også at jeg ikke tror på det helt alligevel men på klinikken kiggede hun flere gange mellem benene og hun sagde hvis jeg ikke er helt sikker så vil jeg ikke sige det.

Men hun kan da stadig tage fejl hehe det sker jo 18 marts (MD)får jeg sikkert 100% at vide. 

Men er bare så glad for det er en pige Så søde at du ønskede dreng  Men du kommer sikkert ha det mega hyggeligt med hende og drenge kan du bare lave næste gang  (hvis du gider graviditet mere) hehe 

Dronninger laver prinsesser  Glæder mig at se billeder af hende snart når du føder.

Anmeld

12. februar 2014

Mariam90

A&F skriver:

Tillykke med jeres pige Mariam. Er glad på dine vegne. Vi var også i scanningsklinikken i mandags. Var 15+3. Og hun fortalte at vi venter en dreng . Nogle fine billeder du har. Så skal i til at finde pigenavne, spændende 

Tusen taak smukke

Nåårh hvor nuttet, kunde du se tissemand tydeligt hehe det er sådan en overraskelse med køn 

Jeg har faktisk ønsket navnet Maya og har kaldet bebisen Maya fra jeg blev gravid Men havde en følelse om at det vil være en dreng hehe har i fundet drengenavn endnu ?

Anmeld

12. februar 2014

Mariam90

asff skriver:

Kæmpe tillykke  De er skønne de  babytøser.

Tusen taak 

Oh en sød og dejlig lille pige du har fået 

Anmeld

12. februar 2014

asff

Mariam90 skriver:

Tusen taak 

Oh en sød og dejlig lille pige du har fået 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.