odense eller svendborg sygehus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2014

salix

jeg har fødet alle mine 3 på OUH og været meget glad for både den opmærksomhed og hjælp jeg fik under alle fødsler og efterfølgene var vi med far indlagt på vuggen og det var bare super der også selv om det kostede lidt for os med faren... hvis det lykkes mig at få nr 4 bliver det enten født hjemme eller ambulant OUH 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

morethanperfect

Jeg har født begge mine på svendborg ..

Da jeg var i uge 28 gik jeg  for tidlig fødsel med Oscar , og jeg blev sendt til OUH for at få den stoppet , og hvis nu han skulle komme før tid , er der jo ingen børnelæger på svendborg .. Det blev jo heldigvis stoppet ..
MEN , min tid der var frygtelig .. Der kom konstant nye Jordmødre indtil mig , det var aldrig den samme , og de havde ikke styr på mine papirer .. 

Derimod svendborg , har jeg været så glad for .. Begge gange har det været søde og smilende Jm'er , og de var bare så gode til at fortælle mig hvad jeg skulle og hvad jeg ikke skulle .. Barselsgangen er også helt perfekt .. Vi har begge gange haft vores egen stue , ret stor stue faktisk , hvor mand og barn også er .. Man får en kanon behandling på svendborg i hvert fald .

Anmeld

11. februar 2014

anna111

Profilbillede for anna111
morethanperfect skriver:

Jeg har født begge mine på svendborg ..

Da jeg var i uge 28 gik jeg  for tidlig fødsel med Oscar , og jeg blev sendt til OUH for at få den stoppet , og hvis nu han skulle komme før tid , er der jo ingen børnelæger på svendborg .. Det blev jo heldigvis stoppet ..
MEN , min tid der var frygtelig .. Der kom konstant nye Jordmødre indtil mig , det var aldrig den samme , og de havde ikke styr på mine papirer .. 

Derimod svendborg , har jeg været så glad for .. Begge gange har det været søde og smilende Jm'er , og de var bare så gode til at fortælle mig hvad jeg skulle og hvad jeg ikke skulle .. Barselsgangen er også helt perfekt .. Vi har begge gange haft vores egen stue , ret stor stue faktisk , hvor mand og barn også er .. Man får en kanon behandling på svendborg i hvert fald .

Mange tak
Vi skal se fødegangen på ouh på torsdag
Men tror nu jeg vælger svendborg da flere ting taler for det

Anmeld

11. februar 2014

morethanperfect

anna111 skriver:

Mange tak
Vi skal se fødegangen på ouh på torsdag
Men tror nu jeg vælger svendborg da flere ting taler for det

Håber du vælger det rigtige for dig .

Anmeld

11. februar 2014

anna111

salix skriver:

jeg har fødet alle mine 3 på OUH og været meget glad for både den opmærksomhed og hjælp jeg fik under alle fødsler og efterfølgene var vi med far indlagt på vuggen og det var bare super der også selv om det kostede lidt for os med faren... hvis det lykkes mig at få nr 4 bliver det enten født hjemme eller ambulant OUH 

Mange tak

Anmeld

11. februar 2014

anna111

lotchen skriver:

Har født begge gange på Svendborg og været meget tilfreds, specielt med barselsgangen. Man kan også komme til at ligge med 1 anden familie hvis der er tryk på. Det er dog sjældent tror jeg.... Du kan sagtens få aks og der er telemedicinsk opkobling til børnelæger i odense hvis det bliver nødvendigt.

Mange tak
Tror osse mit valg ender på svendborg vis jeg kan få lov at lave det om

Anmeld

11. februar 2014

FamilenStorm

Jeg har født begge gange på OUH og har begge gange følt mig fuldstændigt tryg igennem hele forløbet..

1. Stod jeg egentlig til at skulle på barselafsnittet efter fødslen da jeg havde haft sf, men fik lov at komme på vuggen, så jeg kunne få min mand med.. Også der følte vi os i gode hænder..

2. Gang var et langt forløb, følte mig tryg.. Og der var god tid til at jeg kunne ligge og komme mig efter fødestuen efter fødslen.. Ikke noget med noget Pres for at nu skulle jeg gå hjem..

Så alt i al rigtige gode oplevelser og føder der gerne igen :-)

Anmeld

11. februar 2014

Mettefpigen

Jeg har haft en rigtig god fødsel på OUH, ingen problemer og lå der fra fredag nat til mandag formiddag

Anmeld

11. februar 2014

Mettefpigen

Glemte lige at skrive at min eks fik en seng ind at stå ved siden af min uden problemer

Anmeld

11. februar 2014

anna111

Mettefpigen skriver:

Jeg har haft en rigtig god fødsel på OUH, ingen problemer og lå der fra fredag nat til mandag formiddag

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.