Ja hvor skal jeg føde. Odense eller svendborg.
Nogle der har erfaringer med de to sygehuse?
Havde enlig valgt odense det ligger ca 25min væk fra os af.
Men så har min kærestes kolega anbefaldet os svendborg sygehus da de skulle have mere tid til en og så var der osse beder forhold for manden.
Men ved ikke om de kan lave akut kajsersnit vis det nu skulle blive nødvendigt? Og de har vist ingen børnelæge og det ligger så osse 45min væk fra os af.
Men nu ved jeg jo hvor travlt de har i odense og min veninde som næsten lige har født blev bedt om at holde sit barn inde og vente på de lige var klar af en sygeplejske. Da hun var mere ind klar til at prasse.
Og en anden bekendt der osse lige havde født men som skulle under opration lige efter blev lagt på en 4mands stue bag efter hvor der var en der osse havde født som blev ved at have besøg af en meget støjende stor familie og da så hendes mor kom for at se den lille fik hun bare besked på at der ikke var plads på stuen og hun måtte komme igen i besøgs tiden mens den anden familie var nok 10per og havde været der hele dagen..
Og ja den oplevelse har jeg bare ikke lyst til de har enkelstuer til en på svenborg så derfor er jeg begyndt at overveje dem meget kræftingt.
Nogle der evt vil dele både gode og dårlige erfaringer med odense og svendborg sygehus?
Anmeld