Foranliggende moderkage og spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2014

ano14316

Til jer der havde/har en foranliggende moderkage, hvornår begyndte i at mærke spark? Er førstegangs og i uge 20 med en foranliggende moderkage og har intet mærket endnu. Jordemoderen siger at jeg først skal bekymre mig hvis jeg ikke har mærket noget inden uge 24

Jeg er 2. Gangs gravid og har denne gang foranliggende moderkage og mærkede liv tidligt, men først spark omkring 20 og først sådan for alvor de sidste 7-10 dage, er i uge 25 ig det er også først inden for den sidste uges tid at far kan mærke sparkene.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

L&V

Anden gang havde jeg foranliggende moderkage og mærkede først spark i uge 22+ og far kunne først mærke ham i uge 26+

Anmeld

11. februar 2014

Hullabullabulla

Sandratoft skriver:

Til jer der havde/har en foranliggende moderkage, hvornår begyndte i at mærke spark? Er førstegangs og i uge 20 med en foranliggende moderkage og har intet mærket endnu. Jordemoderen siger at jeg først skal bekymre mig hvis jeg ikke har mærket noget inden uge 24

Mærkede først spark i uge 25+

Anmeld

11. februar 2014

Rikke S

Sandratoft skriver:

Mine 2 første graviditeter var med foranliggende moderkage, og jeg mærkede dem i hhv uge 18 og uge 16.
Men tror altså heller ikke du skal være nervøs endnu. Evt. Kan du låne eller leje en dop-tone så du kan høre babys hjerte - jeg lånte en af en veninde - det er super dejligt og bekræftende. Hvis ikke du har en veninde som ejer én, tror jeg de kan lejes i fx Baby Sam

Anmeld

11. februar 2014

2babygirls

Sandratoft skriver:

2 gang lå min moderkage foran, og mærkede bobler i uge 9 og spark i uge 12.

Prøv at holde hånden helt nede ved skambenet. Der fik jeg mange puf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.