Foranliggende moderkage og spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
14 svar
1 synes godt om
11. februar 2014

Sandratoft

Til jer der havde/har en foranliggende moderkage, hvornår begyndte i at mærke spark? Er førstegangs og i uge 20 med en foranliggende moderkage og har intet mærket endnu. Jordemoderen siger at jeg først skal bekymre mig hvis jeg ikke har mærket noget inden uge 24

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

Morigen

Sandratoft skriver:

Til jer der havde/har en foranliggende moderkage, hvornår begyndte i at mærke spark? Er førstegangs og i uge 20 med en foranliggende moderkage og har intet mærket endnu. Jordemoderen siger at jeg først skal bekymre mig hvis jeg ikke har mærket noget inden uge 24

Jeg havde en foranliggende moderkage ved den første og var omkring 20 uger henne da jeg mærkede hende første gang, men det var meget svagt.. Kan ikke huske hvornår jeg mærkede hende hver dag, men kan huske at jeg ikke mærkede hende så meget, hvis jeg var i tvivl om der havde været bevægelser drak jeg en kop the, så rørte hun på sig

her anden gang ligger moderkagen bagved og jeg mærker ham hver dag har gjort det siden slutningen af december..

Anmeld

11. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Med min nr 2 havde jeg foranliggende moderkage, og alligevel mærkede jeg hende næsten hver dag fra omring uge 15-16. Tror det var en fordel at det var anden gang, for ellers havde jeg nok været i tvivl, om, om det nu også var baby jeg ku mærke. Vh stine

Anmeld

11. februar 2014

qwaszx

Sandratoft skriver:

Jeg mærkede allerede i 14-15, men det var så stille, at jeg var i tvivl. I 17 var jeg dog ikke i tvivl. 

Anmeld

11. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har foranliggende moderkage og er også førstegangs. Alligevel har jeg mærket liv siden 16+ og har siden 18+ mærket liv hverdag. (Er nu 21+1) Så det mærke en stærk lille pige jeg skal have mig JM var også noget overrasket over at jeg kunne mærke så meget allerede, men det er nu ret tydeligt at det er baby.

Anmeld

11. februar 2014

AnthonsMor

Sandratoft skriver:

Anthon gav sig til kende ca. uge 22-23 stykker  

Og min lå bare lige midt i det hele

Anmeld

11. februar 2014

Mortilxx

Sandratoft skriver:

Min ligger også foran og jeg er 2. gangs. Jeg mærkede spark væsentlig senere denne gang end sidste gang. Jeg kan ikke huske præcis hvornår jeg mærkede spark, men de daglige spark begyndte tidligst omkring uge 20.

Anmeld

11. februar 2014

Laulund87

Jeg har foranliggende moderkage og jeg mærkede først liv i uge 23-24.

Anmeld

11. februar 2014

Happiness

Jeg har foranliggende moderkage denne gang (nr. 2) Og mærkede liv omkring uge 22 mener jeg.

Anmeld

11. februar 2014

Sandratoft

Tak for svar piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.