barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2009

LineD

Med det arbejde jeg har skal man gå fra 8 uger før grundet forskellige risici, så jeg har barsel fra d. 01-10-09... Med termin 1 december

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

A.

Majastina skriver:

Spændende indlæg, for jeg læser også og ved slet ikke hvordan og hvorledes med barsel, når man læser. Kan man få dagpenge eller hvordan, når man er på barsel? Jeg vil jo gerne have noget barsel, vil jo ikke kunne gå i skole med en helt nyfødt lille baby.

ja man får dagpenge..

Anmeld

4. august 2009

SaNiNa

Jeg gik på barsel da jeg hvade 4 uger igen, men gik så sygemeldt fra jeg var 10 uger henne

Anmeld

5. august 2009

Nanna1985

Jeg er nattevagt på et plejehjem.. Jeg skulle rigtig ha gået på barsel D. 7 Juli 2009, altså 8 uger før termin..  Jeg var så heldig og gå fra D. 25 Maj, fordi jeg har valgt at holde ALT mit ferie, inden jeg skulle gå på barsel

Så jeg har gået hjemme siden D. 25 Maj 2009  LÆKKERT..

Anmeld

5. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Majastina skriver:

Spændende indlæg, for jeg læser også og ved slet ikke hvordan og hvorledes med barsel, når man læser. Kan man få dagpenge eller hvordan, når man er på barsel? Jeg vil jo gerne have noget barsel, vil jo ikke kunne gå i skole med en helt nyfødt lille baby.

når du er under uddannelse har du ret til et års "barsel"...det kaldes fødselsklip og svarer til en alm. SU. du kan så vælge at tage dem som dobbeltklip og få dobbelt SU men kun holde et halvt års barsel.. Tal med SU vejlederen på din skole! de kan hjælpe dig med detaljerne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.