barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

heej
ville høre hvornår i gik på barsel , jeg begynder i skole imorgen  igen, har lige haft ferie i 4 uger, ´men hvornår gik i på barsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg kan ikke svare endnu, men kan da fortælle hvad min plan er
Jeg har termin d. 25/2, og mit semester slutter i januar, så jeg regner med at gå fra ca. en måned inden termin!

Anmeld

3. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Caroline86 skriver:

jeg kan ikke svare endnu, men kan da fortælle hvad min plan er
Jeg har termin d. 25/2, og mit semester slutter i januar, så jeg regner med at gå fra ca. en måned inden termin!

så du ville gå den 24 sep? har jo termin den 24 okt  har en aftale med skolen jeg selv bestemmer

Anmeld

3. august 2009

Ayasmor

ungmor92 skriver:

så du ville gå den 24 sep? har jo termin den 24 okt  har en aftale med skolen jeg selv bestemmer

Hvis du selv bestemmer, hvorfor så ikke gå så langt som du kan holde til?? Selvfølgelig skal du lytte til din krops signaler osv.. men så har du jo det at lave til hverdag.. Jeg KEDEDE mig i min barsel indtil Aya blev født.. (blov dog også sygemeldt i 23. uge )

Anmeld

3. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Ayasmor skriver:

Hvis du selv bestemmer, hvorfor så ikke gå så langt som du kan holde til?? Selvfølgelig skal du lytte til din krops signaler osv.. men så har du jo det at lave til hverdag.. Jeg KEDEDE mig i min barsel indtil Aya blev født.. (blov dog også sygemeldt i 23. uge )

ja ok

Anmeld

3. august 2009

Ayasmor

ungmor92 skriver:

ja ok

håber ellers at alt er vel med den lille sprællende prins...

Anmeld

3. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Ayasmor skriver:

håber ellers at alt er vel med den lille sprællende prins...

det er som det skal være  , han bliv skønnet til og vejde 1300 g idag hun syns  min livmord og han var stor så det var skønt hellere ik stor baby inf for lille

Anmeld

3. august 2009

A.

man kan gå på barsel 4 uger før forvenet termin er  man offenlig ansat er det 8 uger ..jeg gik på barsel 4 uger før termi men var sygemeld lang tid før

Anmeld

4. august 2009

saxa

Jeg gik på barsel lidt under en måned før termin  - nåede lige at klare en musik og bevægelses eksamen inden..

Anmeld

4. august 2009

Dictes mor

Spændende indlæg, for jeg læser også og ved slet ikke hvordan og hvorledes med barsel, når man læser. Kan man få dagpenge eller hvordan, når man er på barsel? Jeg vil jo gerne have noget barsel, vil jo ikke kunne gå i skole med en helt nyfødt lille baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.