Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SummaSummarum skriver: Ja, det glæder mig også at jeg kom igennem nåleøjet via den eneste ansøgning jeg har sendt siden 1. januar. Det gjorde jeg før samtalen og idag efter samtalen, men lige ovenpå afslaget kunne jeg ikke rigtig finde den rette trøst i det hvis du forstår. Men som sagt, så ser alt igen lysere ud idag og har sendt de næste to ansøgninger afsted. Jeg er pædagoguddannet.
Ja, det glæder mig også at jeg kom igennem nåleøjet via den eneste ansøgning jeg har sendt siden 1. januar. Det gjorde jeg før samtalen og idag efter samtalen, men lige ovenpå afslaget kunne jeg ikke rigtig finde den rette trøst i det hvis du forstår. Men som sagt, så ser alt igen lysere ud idag og har sendt de næste to ansøgninger afsted.
Jeg er pædagoguddannet.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en dejlig fredag morgen, er netop blevet ringet op og skal til jobsamtale på mandag 9.30 Igen et vikariat fra marts til juni/juli men det er jo stadigvæk optimalt. Dog kan jeg ikke huske hvor mange timer det drejede sig om Syntes ikke det fremgår af annoncen, men alt kan jo bruges så smiler om kap med solen
SummaSummarum skriver: Sikke en dejlig fredag morgen, er netop blevet ringet op og skal til jobsamtale på mandag 9.30 Igen et vikariat fra marts til juni/juli men det er jo stadigvæk optimalt. Dog kan jeg ikke huske hvor mange timer det drejede sig om Syntes ikke det fremgår af annoncen, men alt kan jo bruges så smiler om kap med solen
Pøj pøj.
Der hvor jeg er fastansat idag, startede jeg med et to måneders vikariat.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128