Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og jeg skal til jobsamtale i næste uge Det er dog kun et vikariat på 3 mrd men det er til gengæld på 37t. Ikke nemt at finde indenfor min branche. Så kryds alt, det vil gøre godt hele vejen rundt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg krydser alt jeg kan!!!
SummaSummarum skriver: Og jeg skal til jobsamtale i næste uge Det er dog kun et vikariat på 3 mrd men det er til gengæld på 37t. Ikke nemt at finde indenfor min branche. Så kryds alt, det vil gøre godt hele vejen rundt
Venter og venter og venter med ondt i maven. Blev jeg en af deres to kandidater til de to ledige stillinger bliver jeg ringet op idag. 5 indkaldt til samtale, 130 ansøgere. Var til samtale 12.30 - bliver mere og mere nervøs og får massivt ondt i maven. Det her er jo den værste tid, men kan kun sætte pris på at der ikke går flere dage men alligevel - alle de tanker der når at myldre ind og ud jo mere tid der går...
Fik det ikke
Er helt knust. Men det var nok mere fordi da hun ringede sagde hun Hej - sikke fantastisk og dygtig du er, fuld af livsglæde og sprudlende og tak for en virkelig dejlig samtale. Det var super hyggeligt - men jeg må desværre fortælle dig at du ikke fik stillingen.
Man tror lige et øjeblik og så bliver tæppet bare revet væk...
Hun ville dog gemme min ansøgning for man ved aldrig hvad morgendagens bringer. Dejligt, men lige nu hjælper den tanke bare ikke ret langt.
SummaSummarum skriver: Fik det ikke Er helt knust. Men det var nok mere fordi da hun ringede sagde hun Hej - sikke fantastisk og dygtig du er, fuld af livsglæde og sprudlende og tak for en virkelig dejlig samtale. Det var super hyggeligt - men jeg må desværre fortælle dig at du ikke fik stillingen. Man tror lige et øjeblik og så bliver tæppet bare revet væk... Hun ville dog gemme min ansøgning for man ved aldrig hvad morgendagens bringer. Dejligt, men lige nu hjælper den tanke bare ikke ret langt.
serinasmor skriver: det skal nok lykkes Se det positivt imorgen du kom til samtale -det er en præstation i sig selv ... og du fik ros ... Du har gjort et godt indtryk
det skal nok lykkes Se det positivt imorgen du kom til samtale -det er en præstation i sig selv ... og du fik ros ... Du har gjort et godt indtryk
Tak for din omsorg og omtanke Ser lidt lysere på dagen idag, er bare lidt træt ovenpå igår. Men smiler Og foråret er rigtig nok i luften
Mamalou skriver: Jeg kan godt forstå, at det er surt, at du ikke fik jobbet. Men prøv at se positivt på det. Du blev udvalgt blandt 130 og kom til samtale. Selvom det er en lidt ringe trøst, så er det positivt.Hvilken uddannelse har du?
Jeg kan godt forstå, at det er surt, at du ikke fik jobbet. Men prøv at se positivt på det. Du blev udvalgt blandt 130 og kom til samtale. Selvom det er en lidt ringe trøst, så er det positivt.Hvilken uddannelse har du?
Ja, det glæder mig også at jeg kom igennem nåleøjet via den eneste ansøgning jeg har sendt siden 1. januar. Det gjorde jeg før samtalen og idag efter samtalen, men lige ovenpå afslaget kunne jeg ikke rigtig finde den rette trøst i det hvis du forstår. Men som sagt, så ser alt igen lysere ud idag og har sendt de næste to ansøgninger afsted.
Jeg er pædagoguddannet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128