Hvad skal jeg gøre?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. februar 2014

kira Natasha

Jeg er vildt meget skruk, min chef har fået barn og en anden af mine kolegaer er også gravid og min kæreste og jeg har snakket meget om børnenavne og jo mere vi gør det jo mere har jeg lyst til at lave en lille til. Jeg har en datter på 5år og kunne rigtigt godt tænke mig at give henden en lillebror eller lillesøster.hvad skal/kan jeg gøre for vil gerne have en til ( der er også bare noget i mig der siger at jeg skal vente lidt) men lige meget hvor jeg går ser jeg babyer og barnevogne..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

Loa

Det er jo kun dig selv der ved hvad du skal gøre...

Men kig på dig selv, din kæreste, din job og økonomiske situation. Din bolig situation.
Spiller det hele, så ja, hvorfor ikke få en lille nu

Anmeld

10. februar 2014

kira Natasha

Ja det har du helt ret i men det hele er stadig meget svært at finde ud af......

Anmeld

10. februar 2014

Manna

kira Natasha skriver:

Jeg er vildt meget skruk, min chef har fået barn og en anden af mine kolegaer er også gravid og min kæreste og jeg har snakket meget om børnenavne og jo mere vi gør det jo mere har jeg lyst til at lave en lille til. Jeg har en datter på 5år og kunne rigtigt godt tænke mig at give henden en lillebror eller lillesøster.hvad skal/kan jeg gøre for vil gerne have en til ( der er også bare noget i mig der siger at jeg skal vente lidt) men lige meget hvor jeg går ser jeg babyer og barnevogne..... 

Hvor for i alverden skulle du dog vente. Det er 5 år siden sidst. Hvis I vil lave én til skal I efter min mening ikke tage hensyn til arbejdspladsen - hvem ved om det tager 1-2-3 år for dig at blive gravid. Se dog at komme i gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.