Rådighedsbeløb på SU?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.595 visninger
20 svar
3 synes godt om
10. februar 2014

M&N

Hvad er jeres rådighedsbeløb når ALT er betalt, inklusiv mad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

stjernehimmel

Som enlig havde jeg knap 5000 kr...  Som samboende går jeg i minus.... 

Anmeld

10. februar 2014

M&N

stjernehimmel skriver:

Som enlig havde jeg knap 5000 kr...  Som samboende går jeg i minus.... 

Øv, det er da ikke fedt. Hvordan får I det til at fungere og hvordan kan det være du går i minus?

Anmeld

10. februar 2014

stjernehimmel

MorTilMalucca skriver:

Øv, det er da ikke fedt. Hvordan får I det til at fungere og hvordan kan det være du går i minus?

Jeg har lån, Sfo, mobil og lidt andet der skal betales... Når det er betalt er alle penge brugt, da får ca 5200 kr udbetalt....

HElDIGVIS har kæresten købt hus kontant, så der er ik husleje kun ejendoms skat der skal betales... Han betaler alt mad osv, og børnepenge hver 3 måned bliver sat på min datters junior konto til det hun skal bruge... 

Har altid forsørget mig selv, så er noget af en udfordring for mig, kæresten siger blot at div regninger alligevel sku betales selvom vi ikke boede sammen... Og han ser helst jeg betaler mit lån ud og så han betaler det andet...

( jeg er ret heldig med ham ;-) )

Anmeld

10. februar 2014

Zelinasmor

Vi er 2 samboende på su med et barn. Vi tager begge SU lån. Det er 10.800 udbetalt pr. mand. Vi har vel godt 5000 når alt er betalt også mad.

Anmeld

10. februar 2014

M&N

Zelinasmor skriver:

Vi er 2 samboende på su med et barn. Vi tager begge SU lån. Det er 10.800 udbetalt pr. mand. Vi har vel godt 5000 når alt er betalt også mad.

Er de 5000,- med eller uden mad?

Anmeld

10. februar 2014

sandramor

MorTilMalucca skriver:

Hvad er jeres rådighedsbeløb når ALT er betalt, inklusiv mad?

Jeg er enlig og på su...

når mad og alt er betalt har jeg omkring 5000kr tilbage men det er så også fordi jeg tager studielån ved siden af 

Anmeld

10. februar 2014

Glad Giraf

Vi er begge på su og forsørgere... Vi har ca 6000 i rådighedsbeløb...

1500 hver i lommepenge og 3000 til mad... Vi indbetaler 5000 hver på vores budget konto (hvor der også bliver trukket mad fra) der er også opsparing på 800 om måneden inkl

Anmeld

10. februar 2014

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Mig og kæresten er begge på su og vi har max 600 kr. Om måneden til tøj, sjov og spas. Men vi har også bil og 2 børn og en tredje på vej.
og vi har valgt ikke og tage su-lån

Anmeld

10. februar 2014

Zelinasmor

MorTilMalucca skriver:

Er de 5000,- med eller uden mad?

Det er efter mad også er betalt. Altså vi har 5000 til sjov og ballade 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.