Hvad synes I om navnet Thor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2014

Alexander&Lærke

Ikke lige et nav som jeg ville vælge. Er til lidt mere brugte brugte navne. Men en helt anden klang. Men i skal da bre vælge de navn som falder eg bedst ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

Kløver

Tulipan skriver:

Kender en rigtig sød fyr/mand der hedder Thor.
Synes det er et dejligt navn, der både passer til børn og voksne

Enig
Min svoger hedder Thor (2 meter høj) og altid glad, smilende og utrolig flink og rar. Så forbinder navnet Thor med en masse positivt, bla en sød mand

Anmeld

10. februar 2014

Manna

BabyDrømme23 skriver:

Som overskriften siger, hvad synes I om navnet Thor? 

Vi sidder og skal navngive vores søn, var planen han skulle hedde det. Det var mest min kærestes ønske, jeg havde mere et andet i tankerne, men der er allerede taget af en som er lidt tæt på os. Gider ikke bruge der samme navn. 

Jeg kan sådan set godt lide navnet, men er ligesom at jeg synes vores søn er for sød til det navn. Det er ikke et navn der er almindeligt hvor jeg kommer fra. Men selvfølgelig er det vores beslutning uanset hvad andre synes. 

Vil gerne høre jeres mening om det

lækkert navn

Anmeld

10. februar 2014

BabyDrømme23

Ok tak for jeres svar

det andet navn var Silas, hvilket jeg synes er så sødt. Men det vil kæresten ikke. 

Nu taler vi så om Milas, ved bare ikke helt

Anmeld

10. februar 2014

Babydrøm

BabyDrømme23 skriver:

Vi sidder og skal navngive vores søn, var planen han skulle hedde det. Det var mest min kærestes ønske, jeg havde mere et andet i tankerne, men der er allerede taget af en som er lidt tæt på os. Gider ikke bruge der samme navn. 

Jeg kan sådan set godt lide navnet, men er ligesom at jeg synes vores søn er for sød til det navn. Det er ikke et navn der er almindeligt hvor jeg kommer fra. Men selvfølgelig er det vores beslutning uanset hvad andre synes. 

Er vild med det, et meget stærkt navn men nok ik sødt, men kan godt lide det

Anmeld

11. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
BabyDrømme23 skriver:

Jeg synes det er flot Og husk på at din søn ikke forbliver en lille nuttet pus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.