Hvad synes I om navnet Thor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2014

Carina:-)

Jeg kan rigtigt godt lide det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

livhemdrup

BabyDrømme23 skriver:

Som overskriften siger, hvad synes I om navnet Thor? 

Vi sidder og skal navngive vores søn, var planen han skulle hedde det. Det var mest min kærestes ønske, jeg havde mere et andet i tankerne, men der er allerede taget af en som er lidt tæt på os. Gider ikke bruge der samme navn. 

Jeg kan sådan set godt lide navnet, men er ligesom at jeg synes vores søn er for sød til det navn. Det er ikke et navn der er almindeligt hvor jeg kommer fra. Men selvfølgelig er det vores beslutning uanset hvad andre synes. 

Vil gerne høre jeres mening om det

Syns det et skønt navn. Min søn hedder det. 

Anmeld

10. februar 2014

Pigent

Synes det er fint, men kan bedre lide Theo

Anmeld

10. februar 2014

Anonym8827

Kæresten og jeg har selv tænkt på det samme navn til den dag vi får en dreng så ja kan godt lide navnet

Anmeld

10. februar 2014

EAF

BabyDrømme23 skriver:

Vi sidder og skal navngive vores søn, var planen han skulle hedde det. Det var mest min kærestes ønske, jeg havde mere et andet i tankerne, men der er allerede taget af en som er lidt tæt på os. Gider ikke bruge der samme navn. 

Jeg kan sådan set godt lide navnet, men er ligesom at jeg synes vores søn er for sød til det navn. Det er ikke et navn der er almindeligt hvor jeg kommer fra. Men selvfølgelig er det vores beslutning uanset hvad andre synes. 

Et dejligt stærkt navn 

Anmeld

10. februar 2014

et-ønske

Det er sejt og flot - som en skriver en rigtig kriger

Anmeld

10. februar 2014

esioul

BabyDrømme23 skriver:

Det er ikke et navn jeg bryder mig om

Anmeld

10. februar 2014

BabyMus

Jeg bryder mig ikke om det, men sådan er vi jo så forskellige.

Anmeld

10. februar 2014

LinLin

Falder ikke i min smag men jeg er heller ikke til navne der giver associationer til en bestemt type, som jeg synes Thor gør. Det er sådan en stor stærk mand - hvad nu hvis ens søn bliver en lille tynd een ???

Anmeld

10. februar 2014

Pcokate

BabyDrømme23 skriver:

Synes det er et godt stærkt navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.