Har brug for hjælp! Samvær med far.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2009

Honningblomst

Godt du snakker med statsforvaltningen og så ville jeg måske bede om hjælp til at aflevere og hente...evt neutral grund eller få dine forældre til det...lad ikke dine børn opleve dig og din x i nærheden af hinanden, det spændingsfelt er bare ikke godt for dem.
Håber I finder en god løsning.
Knus eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

anna-jonas

Hvor er det en rigtig svær situation du står i...............men kan kun sige til dig, at du skal følge din mavefornemmelse, og handle derefter. Det er vigtigt at du tager vare på jeres børn, og beskytter dem. Det er dig der har dem til hverdag, og du kender dem bedst. Hvis du kan mærke at det samvær ikke er godt for dem, så fortæl SA hvad du ser. Evt. kunne du bede om en børnesagkyndig, til at vurdere børnenes kontakt til faderen. Desuden kan du jo kontakte en advokat i familieret.............det er indtægtsafhængig, om det koster noget. Og da de fleste enlige forsørgere ikke har mange penge, kan man få fri proces. Det er en god ide, at have en advokat kørt i stilling, hvis "helvede" bryder løs.
Håber det bedste for jeres lille familie.

Mette

Anmeld

5. august 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Godt du snakker med statsforvaltningen og så ville jeg måske bede om hjælp til at aflevere og hente...evt neutral grund eller få dine forældre til det...lad ikke dine børn opleve dig og din x i nærheden af hinanden, det spændingsfelt er bare ikke godt for dem.
Håber I finder en god løsning.
Knus eva..

Desværre har jeg ikke mulighed for hjælp fra mine forældre da de bor langt væk. Og vil under ingen omstændigheder gå med til at min ex og jeg skal se hinanden i forbindelse med samvær. Han kan bare ikke lade en mulighed for at svine mig til gå tabt, og det skal børnene bare ikke høre på mere.
Desuden hjælper det heller ikke på at han snakker så grimt om mig når de er hos ham. Men ved simpelthen ikke hvordan det kan ændres, når han ikke gider lytte til fornuft

Så glæder mig til det møde, hvor vi forhåbentlig kan finde en løsning.

Anmeld

5. august 2009

Anonym trådstarter

Anna-jonas skriver:

Hvor er det en rigtig svær situation du står i...............men kan kun sige til dig, at du skal følge din mavefornemmelse, og handle derefter. Det er vigtigt at du tager vare på jeres børn, og beskytter dem. Det er dig der har dem til hverdag, og du kender dem bedst. Hvis du kan mærke at det samvær ikke er godt for dem, så fortæl SA hvad du ser. Evt. kunne du bede om en børnesagkyndig, til at vurdere børnenes kontakt til faderen. Desuden kan du jo kontakte en advokat i familieret.............det er indtægtsafhængig, om det koster noget. Og da de fleste enlige forsørgere ikke har mange penge, kan man få fri proces. Det er en god ide, at have en advokat kørt i stilling, hvis "helvede" bryder løs.
Håber det bedste for jeres lille familie.

Mette

Det er nemlig bare rigtig svært... især fordi min datter er så glad for sin far, og det er så synd for hende hvis hun ikke skal være hos ham mere. Men det er jo heller ikke godt for hende at høre på alt hans lort hele tiden. Jeg vil jo bare gøre det bedste for dem, men ved ikke hvad det er der er bedst. For jeg kan jo desværre ikke lave om på deres far !
Det der med advokat... skal man bruge det til noget?? Troede egentlig bare at det var den børnesagkyndige i statsamtet der afgjorde hvad der var bedst. Kan man godt bare kontakte en advokat og få regningen betalt? Jeg er på SU.

Anmeld

5. august 2009

anna-jonas

Kontakt en advokat i familieret, og forklar at du skal have fri proces, og ellers forklar om sagen. Advokaten kan så guide dig i det med betalingen etc. Det er gratis når man er på SU.

Anmeld

5. august 2009

Anonym trådstarter

Anna-jonas skriver:

Kontakt en advokat i familieret, og forklar at du skal have fri proces, og ellers forklar om sagen. Advokaten kan så guide dig i det med betalingen etc. Det er gratis når man er på SU.

Tak for rådet

Hvis vi ikke bliver enige til mødet kan det godt være det er en god ide med en advokat.

Anmeld

5. august 2009

anna-jonas

Anonym skriver:

Tak for rådet

Hvis vi ikke bliver enige til mødet kan det godt være det er en god ide med en advokat.

Var så lidt.............
Håber det bedste for dig og dine børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.