Jeg vælger at være anonym i dag, da min ex har det med at snage i mit liv, og jeg ikke er int i at han skal kende til mine tanker lige pt.
Men sagen er den: Jeg har to børn på 3 og 5 der er hos deres far hveranden weekend. Det er langt fra uproblematisk, og han har flere gange ytrer at det bare handler om at få weekenden med børnene til at gå, da han synes det er meget hårdt at have dem. Jeg synes ofte han er meget hård overfor dem og snakker grimt til dem. Og det er bare de gange jeg har hørt!
Han hader mig som pesten og det virker som om at målet i hans liv er at ødelægge mit. Og det kommer så ofte til at gå ud over børnene.
For eksempel fortæller han meget ofte min store datter hvor grim og uduelig jeg er, og at mor er "syg i hovedet". Det grænser sig nærmest til hjernevask!
Mine børn var hos ham her i weekenden hvor min datter på 5 ringer hjem. Hun græder fordi hendes fars kæreste har sagt at jeg var dum og fed, og det blev hun selvfølgelig rigtig ked af at høre. Da jeg snakker med hendes far om det siger han, at jeg jo også snakker grimt om hans kæreste. Hvilket så ikke passer. Men det skal så åbenbart gå ud over vores datter!
Da jeg henter børnene i går er han hurtig til at få skubbet børnene ud af døren, jeg kan regne ud at hans kæreste er derinde. Jeg spørger om han vil have vores datter engang i ugen, som var vores oprindelige aftale på statsamtet. Han svarer ikke på spørgsmålet, men mumler at jeg er en fed so!! Han vil smække døren i, men jeg sætter min fod i klemme, da jeg gerne vil have et svar, og det er vigtigt at jeg kan fortælle min datter hvornår hun skal derover igen. Han sparker mig hårdt over benet og smækker døren!!
Børnene bliver kede af det, og min datter spørger hvorfor far smækker døren og sparker. Og hun begynder at græde fordi han ikke har gidet at sige farvel til hende!
Og nu ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Min første tanke var at ringe til statsamtet og fortælle at børnene ikke kommer derover mere, da jeg ikke mener de har godt af det. Men han er jo deres far. Og jeg er også bange for at statsamtet vil bruge det imod mig på et tidspunkt hvis jeg ikke overholder aftalerne. Jeg er så meget i tvivl, please hjælp mig...............
Hvad ville I gøre i min situation?
Undskyld det lange imdlæg. Men er bare så ked at det