Hvornår er sex bedst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.842 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. august 2009

MinWilliam

Jeg har lige et spørgsmål...
Vi vil meget gerne have vores føste barn men så er spørgsmålet bare hvornår på mdr er det bedst have sex?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Mira0911

Dorthemuzz skriver:

Jeg har lige et spørgsmål...
Vi vil meget gerne have vores føste barn men så er spørgsmålet bare hvornår på mdr er det bedst have sex?

Når det lyster jer selvfølgelig.... Har du en anelse om hvordan ægløsning ligger på måneden?

Anmeld

3. august 2009

Lise

Generelt: sex er bedst når man har lyst...

Hvis man vil lave baby: 0-5 dage INDEN ægløsning.

Anmeld

3. august 2009

MinWilliam

Ja det er rigtigt nok :-)
Nej det gør jeg ikke...
Ved bare der går normalt 28 dage i mellem mine mens

Anmeld

3. august 2009

Diana...

Når man har lyst.

Anmeld

3. august 2009

Lise

Dorthemuzz skriver:

Ja det er rigtigt nok :-)
Nej det gør jeg ikke...
Ved bare der går normalt 28 dage i mellem mine mens

Så ligger den normalt (der er selvfølgelig nogen der afviger) på ca 14. dagen efter 1. mensdag. Det regnede jeg med da vi skulle lave den baby der nu ligger i min mave. Talte fra sidste mens første dag, og så knaldede vi derudaf tre-fire dage op til den forventede ægløsning. Og det virkede...

Anmeld

3. august 2009

4xGreve

Hehe hele tiden også igen...

Her havde vi sex min2-3 gange om dagen og hvade kun været seksuelt aktiv i 14dage inden jeg åbenbart blev gravid hehe....

(fandt dog først ud af det da jeg var ca. 10uger henne)

Følg jeres lyst og nyd det, det er mit bedste råd, for hvis man tænker for meget over det bliver det evt. for presset og for stresset også tror jeg at det kan blive sværre at lave en lille baby...

Held og lykke til jer...

Anmeld

3. august 2009

MinWilliam

Nej ved godt at man ikke skal tænke over det for så bliver man ikke gravid...
Tak for det så kan jeg da regne ud hvornår jeg ca har ægløsning :-)
Har bare også hørt at der er nogen der gør det hver anden  dag i en uge op til er det også normalt...

Tillykke med gravidteten til dig Lise...
Mange tak skal du have

Anmeld

4. august 2009

Bondepigen

Jeg fik af vide af lægen, at vi skulle gøre det ca. på 14. dagen fra 1. mens dag, da min cyklus osse er ret præsic med de 28 dage...

Det gjorde vi så...ramte dog ikke præsic 14. dagen, da én af os måske ikke lige var i humør den dag. I følge lægen skulle det heller ikke være vigtigt, at vi ramte lige den dag...

Men det sjove er, at det var først da vi gjorde det præcis på 14. dagen, at det lykkedes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.