Eksperthjælp: Uforløst sexlyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
0 svar
0 synes godt om
9. februar 2014

Vivi Hollænder

"Uforløst sexlyst"

Hej Vivi. Jeg kan se du er sexolog
Jeg er en pige på 22 år og har hårdt brugfor hjælp
Jeg blev gift i en tidlig alder på 22 år (11 maj -13)
Blev gravid med det sammen uden at vide det
Det har ik været en nrm graviditet
Tværtimod blev jeg indlagt og fik sondemad i styk tid og blev "våget" fik meget bedre i 4 mdr af mit gravidtet og så kunne jeg nyde resten af graviditeten men men såan gik det ik til
Lidt over en uge efter min 5 mdr scenning hvor jeg fik at vide at alt var som det skulle, blødte jeg en morgen og tog til fødeafdeling og fik at vide at jeg var ved at aboter og var næsten åbn 6 cm:/
Men jaa problemt er at jeg hele tiden har lyst til at være sammen med min mand all time sex dag og nat men den større problem rr at jeg har svært ved at komme eller somsagt ssvært at få orgasme det er lig før at jeg ved at ik gider sex mere selvom jeg hele tiden har lyst!?
What to doo ?? Har såå brug for dit hjælp og alt havd du kan rådegive mig
Jeg elsker min mand og han prøve hele tiden sit bedste at tilfredstille mig men det er bar ikke nok
Jeg vil også kunne sige " oh jah tak for turen" men hvergang lige inden han kommer får jeg mere lyst og mere :/
Det faktisk ik sjovt får ham når jeg siger " du må ik kom skat, hold det tilbage"

Vivis svar

Kære triste pige

Jeg kan ikke umiddelbart vurdere ud fra dit brev, om dit orgasme-problem har sammenhæng med dit abortforløb – havde du det på samme måde før eller har du en fornemmelse af, at du bruger sex som trøst i et sorgforløb?

Hvis vi ser isoleret på din frustration over den manglende orgasme, er der nogle konkrete ting, du/I kan gøre
.
Brug mere tid på forspillet og lad evt. din mand tilfredsstille dig med fingrene eller oralsex, inden I har samleje.

Hvis din mand er ved at komme, før du er med, så træk tiden ud ved at skifte mellem samleje, oralsex og kærtegn, inden han når dertil, hvor han ikke længere kan holde sig tilbage.

Du skriver ikke noget om, hvorvidt du kan give dig selv orgasme. Hvis ikke, må du i gang med at lære det, så det ikke er din mand alene, der har ansvaret for, om du kommer eller ej.

Der er ikke ret mange kvinder, der kan få orgasme alene ved samleje. De fleste har brug for mere direkte stimulation af klitoris – enten ved oralsex eller ved at de selv eller partneren stimulerer klitoris med fingrene.

Kærligst
Vivi

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.