Sådan lærer du dit barn at sove igennem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2014

L&V

Rikke2404 skriver:

Har desværre hørt om det før Derfor valgte vi at købe Super Nova. Den kan altså stærkt anbefales!

Er det ik den alarm ts har?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

Rikke2404

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Er det ik den alarm ts har?

Jo for søren. Havde lige læst om nogen der brokkede sig helt vildt om Avent alarmen fra phillips. Måtte have forvekslet trådene

Anmeld

9. februar 2014

AnthonsMor

Julie F skriver:

Køb en super Nova babyalarm!!
Ej men seriøst hvad sker der lige!!! Vi har et par værelser mellem vores soveværelse og bassens værelse og derfor har vi alarm på ham om natten. Begge alarmer står i oplader. Vores barn har altid været sådan en der har vågnet et par gange fordi han har drømt og søger tryghed, har tabt sin sut og ikke kan finde den og hvad ved jeg.. Men i nat vågner jeg ved at jeg føler mig udhvilet og som om jeg har sovet i mange timer hvilket undrer mig da jeg plejer at have været oppe. Går så hen til skrivebordet og kigger på alarmen og så er den fandme gået ud! Tænder den igen og går ud på gangen og lytter til døren til hans værelse og så sover han self. Vågner så her kl 06.00 og så er det slet igen. Ej men får den dårligste samvittighed over at han med garanti har ligget derinde og været ked af det og så uden vi er kommet. Men ja nu sover han da endnu, så han har sikkert grædt sig selv i søvn. Øv øv øv. Skod alarmer. Nogle der har oplevet lignende??

Du skal nok have hørt hvis han har grædt!

Jeg troede ikke jeg kunne høre min søn om natten, men det kan man altså bare godt!

Så at de er gået ud har nok ikke haft den store betydning for hans søvn.. Min søn sover også enkelte nætter HELT igennem, og andre sover han ELENDIGT, så det er meget forskelligt

Men ja, det er fandme skod de bare sådan går ud!  

Anmeld

10. februar 2014

Julie F

Rockertand skriver:

Jeg synes, at det er så nemt at kende forskel på, hvilken slags utilfredshed, der er tale om.
Ved nr. 1 skulle der bare en atypisk vejrtrækning til, så stod jeg der.....fik mildest talt ingen søvn.
Ved nr. 2 skulle der lyd til, så stod jeg der, men det var lige så meget frygt for, at den store skulle vågne.
Ved nr. 3 ligger jeg og afventer, om det bliver til rigtig gråd, jeg kan høre, om der rodes efter en sut eller flasken (som står i hjørnet af tremmesengen), så bliver der måske drukket lidt og pylret lidt efter en sut, men når den er fundet, og der er møflet lidt, så falder der ro på igen.

Har prøvet i nat at lade ham pyldre lidt. Når han sagde noget i babyalarmen slukkede jeg den, satte stopuret på tre min og så tændte jeg den igen. De første to gange han vågnede var der totalt ro da jeg tændte alarmen igen, så sikkert har han fundet sin sut og puttet sig igen. Tredje gang han vågnede pyldrede han i lang tid, men det blev aldrig rigtigt til gråd og efter ca 15 min faldt han i søvn igen. Så vågnede han 05.15 og var rigtig ked af det og så aftalte vi at min mand skulle gå ind og tage ham op. Dog skulle han bare skynde sig at tisse først, og selvom vores søn græd noget, så var han faldet helt til ro inden min mand nåede at stå op og tisse færdigt. Der gik måske 1½ min. Så sov han til kvart i seks. Det er for vildt og meget fantastisk, for vi er alle sammen meget mere udhvilede i dag og da min søn vågnede græd han ikke eller var ked af det. Han lå bare lige så stille og snakkede til vi kom ind og tog ham op. Skøn nat og skøn morgen. Det prøver vi lige igen i nat

Anmeld

10. februar 2014

Rockertand

Julie F skriver:

Har prøvet i nat at lade ham pyldre lidt. Når han sagde noget i babyalarmen slukkede jeg den, satte stopuret på tre min og så tændte jeg den igen. De første to gange han vågnede var der totalt ro da jeg tændte alarmen igen, så sikkert har han fundet sin sut og puttet sig igen. Tredje gang han vågnede pyldrede han i lang tid, men det blev aldrig rigtigt til gråd og efter ca 15 min faldt han i søvn igen. Så vågnede han 05.15 og var rigtig ked af det og så aftalte vi at min mand skulle gå ind og tage ham op. Dog skulle han bare skynde sig at tisse først, og selvom vores søn græd noget, så var han faldet helt til ro inden min mand nåede at stå op og tisse færdigt. Der gik måske 1½ min. Så sov han til kvart i seks. Det er for vildt og meget fantastisk, for vi er alle sammen meget mere udhvilede i dag og da min søn vågnede græd han ikke eller var ked af det. Han lå bare lige så stille og snakkede til vi kom ind og tog ham op. Skøn nat og skøn morgen. Det prøver vi lige igen i nat

SÅDAN, dejligt for jer

Anmeld

10. februar 2014

VIPpigen

Jeg tror ofte at vi forældre er ret pyller... Hvertfald med det første barn. Alle siger at det bliver nemmere med nummer 2. Men hvertfald, så må de gerne ligge og pyller lidt. Og som andre skriver, du skal nok vågne hvis han er virkelig ulykkelig og har brug for trykhed, og ikke bare sutte-trykhed

Håber i får flere nætter med masser af søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.