Julie F skriver:
Køb en super Nova babyalarm!!
Ej men seriøst hvad sker der lige!!! Vi har et par værelser mellem vores soveværelse og bassens værelse og derfor har vi alarm på ham om natten. Begge alarmer står i oplader. Vores barn har altid været sådan en der har vågnet et par gange fordi han har drømt og søger tryghed, har tabt sin sut og ikke kan finde den og hvad ved jeg.. Men i nat vågner jeg ved at jeg føler mig udhvilet og som om jeg har sovet i mange timer hvilket undrer mig da jeg plejer at have været oppe. Går så hen til skrivebordet og kigger på alarmen og så er den fandme gået ud! Tænder den igen og går ud på gangen og lytter til døren til hans værelse og så sover han self. Vågner så her kl 06.00 og så er det slet igen. Ej men får den dårligste samvittighed over at han med garanti har ligget derinde og været ked af det og så uden vi er kommet. Men ja nu sover han da endnu, så han har sikkert grædt sig selv i søvn. Øv øv øv. Skod alarmer. Nogle der har oplevet lignende??
Du skal nok have hørt hvis han har grædt!
Jeg troede ikke jeg kunne høre min søn om natten, men det kan man altså bare godt! 
Så at de er gået ud har nok ikke haft den store betydning for hans søvn.. Min søn sover også enkelte nætter HELT igennem, og andre sover han ELENDIGT, så det er meget forskelligt 
Men ja, det er fandme skod de bare sådan går ud!

Anmeld