Sådan lærer du dit barn at sove igennem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
15 svar
19 synes godt om
9. februar 2014

Julie F

Køb en super Nova babyalarm!!
Ej men seriøst hvad sker der lige!!! Vi har et par værelser mellem vores soveværelse og bassens værelse og derfor har vi alarm på ham om natten. Begge alarmer står i oplader. Vores barn har altid været sådan en der har vågnet et par gange fordi han har drømt og søger tryghed, har tabt sin sut og ikke kan finde den og hvad ved jeg.. Men i nat vågner jeg ved at jeg føler mig udhvilet og som om jeg har sovet i mange timer hvilket undrer mig da jeg plejer at have været oppe. Går så hen til skrivebordet og kigger på alarmen og så er den fandme gået ud! Tænder den igen og går ud på gangen og lytter til døren til hans værelse og så sover han self. Vågner så her kl 06.00 og så er det slet igen. Ej men får den dårligste samvittighed over at han med garanti har ligget derinde og været ked af det og så uden vi er kommet. Men ja nu sover han da endnu, så han har sikkert grædt sig selv i søvn. Øv øv øv. Skod alarmer. Nogle der har oplevet lignende??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

Muhmi

Mange gange vågner de jo fordi de har kommet til at snorke lidt for højt og er blevet lidt forskrækkede, andre gange vågner de fordi de bare vender sig... Mange af gangene skal man bare lige vente lidt med at se om de ikke falder i søvn af sig selv igen.. Hvis det bare er lidt "umfumf" de har gang i så vent indtil det faktisk bliver gråd, mange af gangene falder de i søvn af sig selv Det er super nice... Nyd du har fået en hel nats søvn Det er nemlig bare super når det sker

Anmeld

9. februar 2014

flowerpot3

Synes heller ikke du skal bekymre dig om det - er ret sikker på at du vil have hørt  og vågnet hvis dit barn virkelig havde brug for dig. 

Anmeld

9. februar 2014

ano14316

Julie F skriver:

Ej men seriøst hvad sker der lige!!! Vi har et par værelser mellem vores soveværelse og bassens værelse og derfor har vi alarm på ham om natten. Begge alarmer står i oplader. Vores barn har altid været sådan en der har vågnet et par gange fordi han har drømt og søger tryghed, har tabt sin sut og ikke kan finde den og hvad ved jeg.. Men i nat vågner jeg ved at jeg føler mig udhvilet og som om jeg har sovet i mange timer hvilket undrer mig da jeg plejer at have været oppe. Går så hen til skrivebordet og kigger på alarmen og så er den fandme gået ud! Tænder den igen og går ud på gangen og lytter til døren til hans værelse og så sover han self. Vågner så her kl 06.00 og så er det slet igen. Ej men får den dårligste samvittighed over at han med garanti har ligget derinde og været ked af det og så uden vi er kommet. Men ja nu sover han da endnu, så han har sikkert grædt sig selv i søvn. Øv øv øv. Skod alarmer. Nogle der har oplevet lignende??

Ja, jeg har samme problem med mine super novaer, vi skal have købt et sæt Philips til den næste, der er altid lyd igennem så der kan man høre hvis den er slukket...

Anmeld

9. februar 2014

Jibbe

Batteriet bliver ødelagt hvis de altid står i opladeren. Batterier er lavet til st de skal oplades, bruge strøm, løbe tør og oplades igen. Vi har intet problem med vores Super Nova alarmer - men vi overholder også retningslinjerne.

Og totalt øv at tro de virker og de ikke gør.

Anmeld

9. februar 2014

Rikke2404

Julie F skriver:

Har desværre hørt om det før Derfor valgte vi at købe Super Nova. Den kan altså stærkt anbefales!

Anmeld

9. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Kan helt sikkert anbefale Phillips Avent alarmer

Selvom manden ligger i soveværelset og snorker i samme afstand som sønnen så er det faktisk sønnen der går klarest igennem med lyd når der er noget...

til trods for at han ikke siger særlig meget eller særlig højt...

Nytårsaften var jeg bekymret for om jeg ville høre med alle bragene, men igen kunne se på alarmen at der var lyd fra bragene inde hos ham men det var minimalt med lyd i selve alarmen fra det...

det virker som om den på en måde sorterer i lydene....

Og holdbarheden efter en ladning holder stik med de 10 timer... og så kan den også klare bare at sidde i opladeren uden problemer

Anmeld

9. februar 2014

Rockertand

Julie F skriver:

Tænker også, at du reagerer for hurtigt, efter 3 børn har jeg omsider lært at afvente - og nu er der ikke en lyd i huset og mor her sover! Forvent nogle nætter, hvor de lige skal vænne sig til, at du ikke kommer springende, men så kører det også......så måske dine alarmer var en god ting?

Anmeld

9. februar 2014

Julie F

Rockertand skriver:

Tænker også, at du reagerer for hurtigt, efter 3 børn har jeg omsider lært at afvente - og nu er der ikke en lyd i huset og mor her sover! Forvent nogle nætter, hvor de lige skal vænne sig til, at du ikke kommer springende, men så kører det også......så måske dine alarmer var en god ting?

Hvordan har du så vænnet dem til ikke at vågne? Har de fået lov til at græde lidt? Synes ikke jeg kommer sprigende med det samme, men helt klart skal jeg nok nogle gange vente lidt længere inden jeg går derind.

Anmeld

9. februar 2014

Rockertand

Julie F skriver:

Hvordan har du så vænnet dem til ikke at vågne? Har de fået lov til at græde lidt? Synes ikke jeg kommer sprigende med det samme, men helt klart skal jeg nok nogle gange vente lidt længere inden jeg går derind.

Jeg synes, at det er så nemt at kende forskel på, hvilken slags utilfredshed, der er tale om.
Ved nr. 1 skulle der bare en atypisk vejrtrækning til, så stod jeg der.....fik mildest talt ingen søvn.
Ved nr. 2 skulle der lyd til, så stod jeg der, men det var lige så meget frygt for, at den store skulle vågne.
Ved nr. 3 ligger jeg og afventer, om det bliver til rigtig gråd, jeg kan høre, om der rodes efter en sut eller flasken (som står i hjørnet af tremmesengen), så bliver der måske drukket lidt og pylret lidt efter en sut, men når den er fundet, og der er møflet lidt, så falder der ro på igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.