Gud hvor jeg hader

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2014

Patriark

Mor11 skriver:

Hahaha. tja, så håber jeg ikke hun er plaget for længe a gangen for det er tungt at høre om non-stop føler du dig truffet? 

Næh, hader bare de her pisse hyggelige stereotyper/generaliseringer.

Hvis hendes kæreste er en vatnissepik, så kan hun vel fortælle ham det!?

Drop fordommene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2014

et-ønske

Jeg er mega ynkelig når jeg er syg og klager mig helt vildt! Er dog ikke nået til nærdødsoplevelserne endnu

Min mand bliver bare underlig synes jeg - sådan lidt "la mig være" agtig og sover på et af børnenes værelser og jeg glæder mig altid til det går over

Må nok hellere lade være med at brokke mig for denne her graviditet er ved at slå os begge ihjel - så på den konto har jeg en ganske tålmodig mand

Anmeld

14. februar 2014

MarianneRubi

Mor11 skriver:

når kæresten er syg!! Konstaaaaaant klynk og ynk. "Åååååårh mit hoved.... Åååååh..... Jeg går i seng.... Jeg bliver nødt til at gå i seng.... Ååååårh for fanden.. jeg bliver SIMPELTHEN nødt til at gå i seng!..." 

Misforstå mig ikke, jeg har ondt af manden og laver gerne te til ham, kommer med piller osv men hoooooold nu op. Hvorfor er mænd så mega verbale omkring deres smerte? Jeg tænker bare "så gå dog ind i seng menneske, i stedet for bare at sidde og tale om det" Hehe

er jeres også ved at dø når influenzaen rammer? 

Her i huset er manden satme også ved at dø, og verden går under :b
Og det lyder meget som det din udtaler

Jeg hjælper også gerne eller pyllere om ham, får så knap så meget tilbage når jeg er sug, jeg render rundt som en skolet skid selvom jeg er syg :/
Når jeg er syg så ligger jeg mig altid på sofaen om natten for ikke at smitte ham, og fordi sådan som jeg altid hoster holder ham vågen, den respekt får jeg ikk når han er syg

Men jaaa han har MANDEINFLU så det basker når han er syg eller ondt i ryggen. Hold op han ka skære ansigter og ømme sig

Tror jeg ska prøve det en at de andre skrev de joker med, om jeg skal ringe til en bedemand Hahahaha

Anmeld

14. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Patriark skriver:

Næh, hader bare de her pisse hyggelige stereotyper/generaliseringer.

Hvis hendes kæreste er en vatnissepik, så kan hun vel fortælle ham det!?

Drop fordommene.

Æææh fordomme? Er det en fordom at skrive hvordan MIN kæreste er under sygdom?  Det er da facts, jeg er her jo ligesom til at observere det  jeg SPURGTE om nogen af de andre damers kære mænd er ligesådan og det er ret blandet kan jeg se. Mere er der såmænd ikke i det.

sorry at vi deler lidt  over vores mænd herinde, men altså, det er et forum fyldt med hovedsageligt kvinder. Det havde du vel set komme?  

sidst men lkke mindst er min kæreste absolut ingen vatnissepik, han er bare lidt dramaqueen når han er syg og det fortæller jeg ham skam også

Anmeld

15. februar 2014

Aabye

Babymor1013 skriver:

Haha det er jeg også startet med, og det virker! Så er jeg pludselig den der er mega ynkelig, og ingen hjælp at hente fra ham

En morgen jeg skulle på arbejde sagde han farvel til mig, inden jeg tog afsted, for han var sikker på han ikke var i live, når jeg kom hjem

Det er ligesom her.. 
Nogen gange er jeg virkelig bange for at komme hjem til en død.. -.-'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.