Mor11 skriver:
når kæresten er syg!! Konstaaaaaant klynk og ynk. "Åååååårh mit hoved.... Åååååh..... Jeg går i seng.... Jeg bliver nødt til at gå i seng.... Ååååårh for fanden.. jeg bliver SIMPELTHEN nødt til at gå i seng!..."
Misforstå mig ikke, jeg har ondt af manden og laver gerne te til ham, kommer med piller osv men hoooooold nu op. Hvorfor er mænd så mega verbale omkring deres smerte? Jeg tænker bare "så gå dog ind i seng menneske, i stedet for bare at sidde og tale om det" Hehe
er jeres også ved at dø når influenzaen rammer? 
Her i huset er manden satme også ved at dø, og verden går under :b
Og det lyder meget som det din udtaler

Jeg hjælper også gerne eller pyllere om ham, får så knap så meget tilbage når jeg er sug, jeg render rundt som en skolet skid selvom jeg er syg :/
Når jeg er syg så ligger jeg mig altid på sofaen om natten for ikke at smitte ham, og fordi sådan som jeg altid hoster holder ham vågen, den respekt får jeg ikk når han er syg

Men jaaa han har MANDEINFLU så det basker når han er syg eller ondt i ryggen. Hold op han ka skære ansigter og ømme sig
Tror jeg ska prøve det en at de andre skrev de joker med, om jeg skal ringe til en bedemand Hahahaha
Anmeld