Gud hvor jeg hader

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Rikke2404 skriver:

Det var som citeret af min kæreste det der!
Total mega pyller og ynkelig.. Jeg kommer nogengange til at svare ham ret flabet. Men hallo, jeg VED godt at han har det skidt, og det er da også træls, men jeg gider ikke hører om det hver ½ time

Haha, præcis. Det startede også lige forfra da han slog øjnene op i morges   Jamen så plej dog din sygdom istedet for at bruge krudt på at fortælle hvor SLEEEMT det er  Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Haha...her bliver der også klynket, men der dukker også lidt paranoia op i ny og næ med sætninger som "jeg tror jeg har fået kræft"

Anmeld

9. februar 2014

LinLin

Mor11 skriver:

når kæresten er syg!! Konstaaaaaant klynk og ynk. "Åååååårh mit hoved.... Åååååh..... Jeg går i seng.... Jeg bliver nødt til at gå i seng.... Ååååårh for fanden.. jeg bliver SIMPELTHEN nødt til at gå i seng!..." 

Misforstå mig ikke, jeg har ondt af manden og laver gerne te til ham, kommer med piller osv men hoooooold nu op. Hvorfor er mænd så mega verbale omkring deres smerte? Jeg tænker bare "så gå dog ind i seng menneske, i stedet for bare at sidde og tale om det" Hehe

er jeres også ved at dø når influenzaen rammer? 

Ja det er han

Anmeld

9. februar 2014

Aabye

Herhjemme er manden også ultra ynkelig når han er syg.. 

Så jeg er begyndt at lave det samme nummer..
Uanset hvad jeg fejler så lyder jeg som om jeg er på dødens rand.. Og det har til gengæld virket.. Så nu er han knap så pyller når han er syg

Anmeld

13. februar 2014

Patriark

Mor11 skriver:

når kæresten er syg!! Konstaaaaaant klynk og ynk. "Åååååårh mit hoved.... Åååååh..... Jeg går i seng.... Jeg bliver nødt til at gå i seng.... Ååååårh for fanden.. jeg bliver SIMPELTHEN nødt til at gå i seng!..." 

Misforstå mig ikke, jeg har ondt af manden og laver gerne te til ham, kommer med piller osv men hoooooold nu op. Hvorfor er mænd så mega verbale omkring deres smerte? Jeg tænker bare "så gå dog ind i seng menneske, i stedet for bare at sidde og tale om det" Hehe

Min kæreste er mega ynkelig når hun er gravid- kvalme mig her og kvalme mig der. Når hun har mens er hun også total ynkelig, sådan er de fleste kvinder jeg kender...

Anmeld

13. februar 2014

Laulund87

Jeg tror jeg er heldig.. Her er manden kun i sengen når det er rigtig slemt, han mener alt skal arbejdes væk. Men når han så er rigtig syg, forventer han selvfølgelig også lidt opvartning

Anmeld

13. februar 2014

Laulund87

Patriark skriver:

Min kæreste er mega ynkelig når hun er gravid- kvalme mig her og kvalme mig der. Når hun har mens er hun også total ynkelig, sådan er de fleste kvinder jeg kender...

Hahaha føler man sig ramt?

Anmeld

13. februar 2014

Clisolka

Aabye skriver:

Herhjemme er manden også ultra ynkelig når han er syg.. 

Så jeg er begyndt at lave det samme nummer..
Uanset hvad jeg fejler så lyder jeg som om jeg er på dødens rand.. Og det har til gengæld virket.. Så nu er han knap så pyller når han er syg

Haha det er jeg også startet med, og det virker! Så er jeg pludselig den der er mega ynkelig, og ingen hjælp at hente fra ham

En morgen jeg skulle på arbejde sagde han farvel til mig, inden jeg tog afsted, for han var sikker på han ikke var i live, når jeg kom hjem

Anmeld

13. februar 2014

MomInTheMaking

Mor11 skriver:

Jeg læste faktisk lige en artikel om emnet her for noget tid siden og ifølge nye undersøgelser er det en skrøne at mænd er mere pylret end kvinder når de er syge, faktisk er det lige omvendt og faktisk kvinderne der søger mest bekræftigelse når de er syge. 

Men.. derfor kan din mand jo sagtens være et klynkehovede. Herhjemme er det også mig der klynker mest og er syg oftest. 

Anmeld

13. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Patriark skriver:

Hahaha. tja, så håber jeg ikke hun er plaget for længe a gangen for det er tungt at høre om non-stop føler du dig truffet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.