(marts) Besøg af sp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2009

Diana...

Ha ha hvor er i sjove   Han er da ikke særlig stor de små 10 kg det da ikke noget af en 5 måneders baby griner mega højt 

Vi var os ud og måtte købe ny autostol igår han kan slet ikke være i den lille mere selv om den heder til 13 kg men det gik bare ikke han sad skævt i den fordi han er så bred. min lille baby griner.

Knus Diana der synes alex er stor griner 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Muffinmus

Så var hun til vejning og måling.
Det er gået godt med vægten den sidste måned så nu ser det bare ud som om hun bliver en fin lile pige
6100 g og 66 cm...så som sagt, hendes mors gener

Anmeld

4. august 2009

Moar'en

Tanja.. skriver:

Ha ha ha ja altså ,, smølfe baby ,,, hi hi .. Altså seriøst , Alex virkede meget lille og baby agtig i forhold til Lucas   Nok også fordi Lucas er så kvik og hurtig vil jeg tro .. Men det er helt seriøst , med et blev min meget store baby helt lille

Jemen der er der jo ingen der kan følge med, jeg tror snart Lucas gå, ej jeg forstår hvad du mener

Anmeld

4. august 2009

Mca<3

Lindskjold skriver:

Jemen der er der jo ingen der kan følge med, jeg tror snart Lucas gå, ej jeg forstår hvad du mener

Ja det er faktisk lidt vild

Anmeld

4. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ja, hvor bliver vores små babyer af. Tænk, at de allerede er så store og flere af dem er begyndt på grød.

Lina's jordbærmærke er helt fint og man kan ikke på nuværende tidspunkt sige om det vil forsvinde helt - det er dog ganske harmløst. Det er dog blevet meget mindre og mere hvidt (det var helt rødt da hun blev født). Jeg tror nu nok, at det forsvinder med tiden ellers sidder det i hovedbunden under håret, så det bliver dækket med hår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.