(marts) Besøg af sp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så havde vi besøg af SP i dag. Alle mine bekymringer omkring, at Lina ikke tog på er som forsvundet fra solen af. Lina har på 3 uger taget 1 kg på og vokset 5 cm, så nu vejer hun 7600 g og er 70 cm. Hun er nøjagtig 4 mdr og 9 dage i dag. Hun er godt nok også blevet en robust pige med gods i.

SP synes, at vi skulle vente med grød til hun var mindst 5 mdr og højst 6 mdr grundet, at hun var vokset så meget og sov så godt samt så kunne tarmene få lidt mere ro til, at udvikle sig. Men som hun sagde var det jo helt op til os selv. Jeg har ikke travlt med grøden og venter lidt med den.

Ellers var hun en dejlig pige der var nysgerrig og klar til, at erobre verden

Vi får først besøg af SP igen når Lina er 8 mdr. som så også er det sidste besøg. Man får desværre ikke så mange besøg når man er 2. gangs fødende.

Ha en dejlig aften.

Kærlig hilsen
Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

finkedinke

Det var da flot at hun tog så meget på. Jeg mener at kunne huske at de i den alder tager 250 g på om ugen, og det har din datter da helt klart nået

Min Clara blev kontrolvejet to gange om ugen i den første tid fordi hun ikke tog nok på, så jeg kan godt forstå dine bekymringer. Jeg er tredjegangs-mor men her kom SPen nærmest ubegrænset fordi der var brug for det.

Berith

Anmeld

3. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ja, det er helt rigtigt, at de "kun" skal tage 250 g på om ugen nu. Lina havde lidt svært ved, at tage på ved amning og hun tog igennem længere tid kun 150 g på 2 uger. Nu får hun udelukkende MME og det må man sige mætter godt

Hvis jeg har behov for råd eller har spørgsmål til min sp kan jeg bare ringe til hende, men der er ingen planlagte besøg hele efteråret. Det er lidt ærgeligt, da jeg synes det er hyggeligt, at få besøg. Jeg havde hende også som sp ved min søn, så jeg synes jo nærmest hun er en del af familien

Anmeld

4. august 2009

D.B.L

Hvor stor en pige Lina er blevet :0) Dejligt at hun tager godt fra sig nu på MME.

Jeg startede med smagsprøver på grød til Cornelia i søndags (har fuldammet indtil da), sutteflasken vil hun ikke rigtig nemlig, og hun har i et langt stykke tid ville spise med max 2 timer fra en amnings start til næste om natten.

Jeg har lidt ammehjerne, så kan ikke lige huske, hvad sagde hudlægen til Linas jordbærmærke?

Kh Ditte

Anmeld

4. august 2009

Muffinmus

Ja hold da op en tøs..hun bliver sgu en laaang pige
Tror Victoria ligger på 63 cm eller sådan noget...hun skal vejes og måles i dag igen, så ved jeg det mere præcist.
Men jeg er jo også en lille lort, så hun har vist fået mine gener

Anmeld

4. august 2009

Diana...

Hvor er hun bare blevet en dejlig stor pige var, det var bare super at det gik godt.

Knus Diana

Anmeld

4. august 2009

Mca<3

Hvor er det dog dejligt at hun pludselig vokser så voldsomt  Dejligt at hun er blevet buttet ,, Kan godt forstå du vil vente med grød når hun trivedes  Jeg er begyndt på grød i torsdags , han er dog først 4 mdr i morgen men det er pga de hårde nætter vi har ..  Sp valgte at jeg skulle give ham grød i stedet for flaske fordi han stadig ammes og trivedes godt på det , så jeg ville være lidt trist over at skulle tilbyde ham flaske ..  De sidste nætter har han sovet rigtigt godt , Så godt har jeg ikke sovet siden han blev født   Vi vejede ham selv til 8800 g i går og så er han nok ca 74 cm ...   Hvor blev vores små pus af ?????   Må dog tilføje at Alex er en lille baby ved siden af dejlige Lucas

Anmeld

4. august 2009

Moar'en

Haha, hvis Alex er en lille baby ved siden af Lucas, hvad er Viktor så?  Viktor er kun 2 dage yngre men han vejer altså kun 7100 gram og er 67 cm. det er jo en lille smølfebaby jeg har mig ved siden af jeres store dejlige unger.

Anmeld

4. august 2009

Moar'en

Hov forresten dejligt at høre hun tager godt på nu

Anmeld

4. august 2009

Mca<3

Lindskjold skriver:

Haha, hvis Alex er en lille baby ved siden af Lucas, hvad er Viktor så?  Viktor er kun 2 dage yngre men han vejer altså kun 7100 gram og er 67 cm. det er jo en lille smølfebaby jeg har mig ved siden af jeres store dejlige unger.

Ha ha ha ja altså ,, smølfe baby ,,, hi hi .. Altså seriøst , Alex virkede meget lille og baby agtig i forhold til Lucas   Nok også fordi Lucas er så kvik og hurtig vil jeg tro .. Men det er helt seriøst , med et blev min meget store baby helt lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.