Christina91 skriver:
Ja det bliver da fantastisk for jer!
Jeg kan godt forstå du glæder dig. Jeg synes bare der er såå lang tid til oktober. Hvordan får man tiden til at gå i 9 måneder?
Det kan jeg virkelig godt forstå at du syntes!!!

Det går hurtigere end hvad man tror! - Jeg har brugt min graviditet på at være herhjemme (hårdt) Gik på noget hjemmeskole i starten og efter det har jeg, ja bare været her..
Jeg gik nogenlunde tidligt igang med at forberede til den lille - det er jeg glad for idag! Havde jeg ventet med det, havde jeg slet ikke fået alt ordnet (skal også lige siges at det var en ungkarlehybel da jeg startede, nu er det blevet til en familie lejlighed)

Pus og nus om de små ting - og nyd at du har den "sidste tid" alene hvor du kan gøre hvad du vil..
plej dine venskaber og dine familie forhold her i starten.. Jeg nåede til et punkt for en eller to måneders tid siden hvor jeg ikke kunne holde ud og glo på nogle overhovedet! Lukkede mig totalt inde i mig selv (det tror jeg at jeg havde brug for) og nu er det så hårdt at jeg slet ikke magter noget som helst.. Bare turen ned og handle, må jeg tage mig godt og grundigt sammen til
Anmeld