Jeg er gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2014

Christina91

Babymor1013 skriver:

Kæmpe stort tillykke!!!!

Tusind mange tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

Røverdatter

Christina91 skriver:

Og det er bare så fedt!!!!
Det er et år siden præcist at jeg stoppede med p-pillerne og jeg var så heldig at blive gravid i første hug. Det var et rimelig stort chok for os, da vi ikke havde regnet med at det ville gå så hurtigt. Desværre endte det i en MA d. 4 april sidste år. Det var bare rigtig hårdt og virkelig en øv oplevelse. Jeg var rimelig naiv efter det og troede det ville gå hurtigt med at blive gravid igen. Men jeg havde uregelmæssige cyklusser og det ville bare ikke rigtig lykkes. Det var så frustrerende når det var gået så hurtigt første gang.

Men, nu er jeg gravid igen! Og jeg er bare så lykkelig. Kan slet ikke få armene ned. Jeg er godt nok kun 4+2, så alt kan jo stadig nå at ske, men jeg føler mig bare så sikker på at det selvfølgelig nok skal gå godt denne gang. Jeg har dog ikke nogle symptomer endnu, men har læst at det heller ikke er unormalt. Så nu vil jeg bare glæde mig til et oktoberbarn!

Dejligt for jer Tillykke! Min søn er også oktoberbarn

Anmeld

9. februar 2014

Frk. Petersen

Christina91 skriver:

Og det er bare så fedt!!!!
Det er et år siden præcist at jeg stoppede med p-pillerne og jeg var så heldig at blive gravid i første hug. Det var et rimelig stort chok for os, da vi ikke havde regnet med at det ville gå så hurtigt. Desværre endte det i en MA d. 4 april sidste år. Det var bare rigtig hårdt og virkelig en øv oplevelse. Jeg var rimelig naiv efter det og troede det ville gå hurtigt med at blive gravid igen. Men jeg havde uregelmæssige cyklusser og det ville bare ikke rigtig lykkes. Det var så frustrerende når det var gået så hurtigt første gang.

Men, nu er jeg gravid igen! Og jeg er bare så lykkelig. Kan slet ikke få armene ned. Jeg er godt nok kun 4+2, så alt kan jo stadig nå at ske, men jeg føler mig bare så sikker på at det selvfølgelig nok skal gå godt denne gang. Jeg har dog ikke nogle symptomer endnu, men har læst at det heller ikke er unormalt. Så nu vil jeg bare glæde mig til et oktoberbarn!

stort tillykke

Anmeld

9. februar 2014

Christina91

Røverdatter skriver:

Dejligt for jer Tillykke! Min søn er også oktoberbarn

Tak!
Jeg skulle have haft et november barn sidste år, så jeg er bare så glad for at det endelig er lykkes igen.

Anmeld

9. februar 2014

Christina91

Frk. Petersen skriver:

stort tillykke

Rigtig mange tak. Jeg er bare så glad!

Anmeld

9. februar 2014

Frk. Petersen

Christina91 skriver:

Rigtig mange tak. Jeg er bare så glad!

Det er også bare det største Glemmer aldrig da vi fandt ud af vi var gravide .. Og så sidder man her næsten 9 mdr efter og snart skal se den lille - det er helt vildt

Anmeld

9. februar 2014

Christina91

Frk. Petersen skriver:

Det er også bare det største Glemmer aldrig da vi fandt ud af vi var gravide .. Og så sidder man her næsten 9 mdr efter og snart skal se den lille - det er helt vildt

Ja det bliver da fantastisk for jer!
Jeg kan godt forstå du glæder dig. Jeg synes bare der er såå lang tid til oktober. Hvordan får man tiden til at gå i 9 måneder?

Anmeld

9. februar 2014

Frk. Petersen

Christina91 skriver:

Ja det bliver da fantastisk for jer!
Jeg kan godt forstå du glæder dig. Jeg synes bare der er såå lang tid til oktober. Hvordan får man tiden til at gå i 9 måneder?

Det kan jeg virkelig godt forstå at du syntes!!! Det går hurtigere end hvad man tror! - Jeg har brugt min graviditet på at være herhjemme (hårdt) Gik på noget hjemmeskole i starten og efter det har jeg, ja bare været her..
Jeg gik nogenlunde tidligt igang med at forberede til den lille - det er jeg glad for idag! Havde jeg ventet med det, havde jeg slet ikke fået alt ordnet (skal også lige siges at det var en ungkarlehybel da jeg startede, nu er det blevet til en familie lejlighed) Pus og nus om de små ting - og nyd at du har den "sidste tid" alene hvor du kan gøre hvad du vil..
plej dine venskaber og dine familie forhold her i starten.. Jeg nåede til et punkt for en eller to måneders tid siden hvor jeg ikke kunne holde ud og glo på nogle overhovedet! Lukkede mig totalt inde i mig selv (det tror jeg at jeg havde brug for) og nu er det så hårdt at jeg slet ikke magter noget som helst.. Bare turen ned og handle, må jeg tage mig godt og grundigt sammen til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.