Jeg er gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
17 svar
18 synes godt om
7. februar 2014

Christina91

Og det er bare så fedt!!!!
Det er et år siden præcist at jeg stoppede med p-pillerne og jeg var så heldig at blive gravid i første hug. Det var et rimelig stort chok for os, da vi ikke havde regnet med at det ville gå så hurtigt. Desværre endte det i en MA d. 4 april sidste år. Det var bare rigtig hårdt og virkelig en øv oplevelse. Jeg var rimelig naiv efter det og troede det ville gå hurtigt med at blive gravid igen. Men jeg havde uregelmæssige cyklusser og det ville bare ikke rigtig lykkes. Det var så frustrerende når det var gået så hurtigt første gang.

Men, nu er jeg gravid igen! Og jeg er bare så lykkelig. Kan slet ikke få armene ned. Jeg er godt nok kun 4+2, så alt kan jo stadig nå at ske, men jeg føler mig bare så sikker på at det selvfølgelig nok skal gå godt denne gang. Jeg har dog ikke nogle symptomer endnu, men har læst at det heller ikke er unormalt. Så nu vil jeg bare glæde mig til et oktoberbarn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

Ønskebarnet2014

Tillykke mange gange herfra 

Anmeld

7. februar 2014

Christina91

Ønskebarnet2014 skriver:

Tillykke mange gange herfra 

Tusind mange tak

Anmeld

7. februar 2014

Anonymo

Tillykke!

Anmeld

7. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Rigtig stort tillykke

Anmeld

7. februar 2014

Mother-love

Christina91 skriver:

Og det er bare så fedt!!!!
Det er et år siden præcist at jeg stoppede med p-pillerne og jeg var så heldig at blive gravid i første hug. Det var et rimelig stort chok for os, da vi ikke havde regnet med at det ville gå så hurtigt. Desværre endte det i en MA d. 4 april sidste år. Det var bare rigtig hårdt og virkelig en øv oplevelse. Jeg var rimelig naiv efter det og troede det ville gå hurtigt med at blive gravid igen. Men jeg havde uregelmæssige cyklusser og det ville bare ikke rigtig lykkes. Det var så frustrerende når det var gået så hurtigt første gang.

Men, nu er jeg gravid igen! Og jeg er bare så lykkelig. Kan slet ikke få armene ned. Jeg er godt nok kun 4+2, så alt kan jo stadig nå at ske, men jeg føler mig bare så sikker på at det selvfølgelig nok skal gå godt denne gang. Jeg har dog ikke nogle symptomer endnu, men har læst at det heller ikke er unormalt. Så nu vil jeg bare glæde mig til et oktoberbarn!

Stort tillykke herfra

Anmeld

9. februar 2014

Christina91

Gravid95 skriver:

Tillykke!

Tusind tak

Anmeld

9. februar 2014

Christina91

SDD skriver:

Rigtig stort tillykke

Mange tak

Anmeld

9. februar 2014

Christina91

Havanagila skriver:

Stort tillykke herfra

Tusind tak!

Anmeld

9. februar 2014

Clisolka

Kæmpe stort tillykke!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.