Det niver ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2014

ette1987

Nihell skriver:

Ja det siger du ikke Jeg må bare se tiden an, og så kan det være jeg lige skal undersøges hvis det fortsætter Skal have kejsersnit, så vil gerne kunne gøre klar herhjemme, så det hele ikke bliver vildt stressende

Ja så skal du selvfølgelig være ekstra obs, så du evt kan komme afsted i god tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2014

Mortilxx

ette1987 skriver:

Ja så skal du selvfølgelig være ekstra obs, så du evt kan komme afsted i god tid

Har haft nogle meget ømme plukkeveer/veer. Ville selv skyde på veer, men når jeg aldrig har prøvet at have veer før, så er det jo rigtig svært at sige. Vi har i hvert fald rengjort hele huset og gjort klar til ham Tror ikke der går længe med de smerter

Anmeld

8. februar 2014

ette1987

Jeg nåede aldrig at have optakten rigtigt sidst. Det var lige på og hårdt, da vandet gik. Men man er ikke i tvivl

Anmeld

8. februar 2014

Mortilxx

ette1987 skriver:

Jeg nåede aldrig at have optakten rigtigt sidst. Det var lige på og hårdt, da vandet gik. Men man er ikke i tvivl

Tror egentlig heller ikke rigtig jeg er i tvivl om, at der er noget under opsejling. Man hører jo også bare så tit om, at det går i sig selv igen

Anmeld

8. februar 2014

ette1987

Nihell skriver:

Tror egentlig heller ikke rigtig jeg er i tvivl om, at der er noget under opsejling. Man hører jo også bare så tit om, at det går i sig selv igen

Ja.. Har også en klar fornemmelse af jeg føder inden termin, havde jeg også sidst, men det er jo kun en fornemmelse Men det er da kun fedt hvis lidt af det hårde arbejde er gjort i optakten

Anmeld

8. februar 2014

Mortilxx

ette1987 skriver:

Ja.. Har også en klar fornemmelse af jeg føder inden termin, havde jeg også sidst, men det er jo kun en fornemmelse Men det er da kun fedt hvis lidt af det hårde arbejde er gjort i optakten

Ja Men nu synes jeg faktisk det hele er gået i sig selv igen
Det er sjovt man sådan kan fornemme en masse ting

Anmeld

8. februar 2014

ette1987

Nihell skriver:

Ja Men nu synes jeg faktisk det hele er gået i sig selv igen
Det er sjovt man sådan kan fornemme en masse ting

Ja det er lidt som da man prøvede at blive gravid. Da jeg ventede min første have jeg en 14 dage hvor tegnene kom og gik, så det bliver nok det samme igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.