Det niver ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. februar 2014

Mortilxx

Jeg er i uge 37 og mine plukkeveer niver på en eller anden mærkelig måde. Det er lige omkring trussekanten, lidt under og op til navlen. Har også haft enormt ondt i lænden, mere end jeg plejer. Samtidig med det, har jeg nogle menstruationslignende smerter og følelser.

Er det helt normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

Mortilxx

Slet ingen?

Anmeld

7. februar 2014

-Milla-

Måske optakt til fødsel?
Hvor regelmæssige er de menslignede smerter?

Anmeld

7. februar 2014

Mortilxx

-Milla- skriver:

Måske optakt til fødsel?
Hvor regelmæssige er de menslignede smerter?

Dem har jeg ikke taget tid på, men har taget tid på plukkeveerne. De kommer gennemsnitligt med 9.5 minutter i mellem. De menslignende smerter kommer før og midt i ca. hver anden plukkeve vil jeg tro.

Anmeld

8. februar 2014

-Milla-

Nihell skriver:

Dem har jeg ikke taget tid på, men har taget tid på plukkeveerne. De kommer gennemsnitligt med 9.5 minutter i mellem. De menslignende smerter kommer før og midt i ca. hver anden plukkeve vil jeg tro.

Ok, det er jo svært at sige.
Min fødsel sidste gang startede med lettere menssmerter om morgenen og fortsatte hele formiddagen. I starten var der vist 5-7 min. imellem og det blev så mindre imellem hen ad formiddagen.
Tænkte ikke så meget over det kunne være opstartsveer for de var til at holde ud og havde hørt man kunne have det sådan dage/uger op til fødslen.
Plukkeveer har jeg aldrig været god til at mærke, heller ikke i min nuværende.
Men tilbage til første fødsel, så gik vandet kl. 15 om eftermiddagen og 18.29 var han født på hospitalet, 11 dage før termin.

Anmeld

8. februar 2014

ette1987

Kunne lyde som noget modning Indenfor den sidste lille uge er min lænd også gået i hårdknude, og jeg mærker mange smæld og jag. Samtidigt med plukveerne bider, og sidder der hvor jeg husker jeg mærkede veer sidst. Så satser på kroppen gør lidt af forarbejdet inden det store show, som gerne må starte lidt inden termin

Tror desværre ikke man kan kalkulere hvornår fødslen sker ud fra de tegn..

Anmeld

8. februar 2014

Mortilxx

-Milla- skriver:

Ok, det er jo svært at sige.
Min fødsel sidste gang startede med lettere menssmerter om morgenen og fortsatte hele formiddagen. I starten var der vist 5-7 min. imellem og det blev så mindre imellem hen ad formiddagen.
Tænkte ikke så meget over det kunne være opstartsveer for de var til at holde ud og havde hørt man kunne have det sådan dage/uger op til fødslen.
Plukkeveer har jeg aldrig været god til at mærke, heller ikke i min nuværende.
Men tilbage til første fødsel, så gik vandet kl. 15 om eftermiddagen og 18.29 var han født på hospitalet, 11 dage før termin.

Tusind tak for svar
Har en eller anden idé om at det nok er fordi min krop er ved at gøre klar til han skal ud, men nu må vi se
Synes det er lidt spændende

Anmeld

8. februar 2014

Mortilxx

ette1987 skriver:

Kunne lyde som noget modning Indenfor den sidste lille uge er min lænd også gået i hårdknude, og jeg mærker mange smæld og jag. Samtidigt med plukveerne bider, og sidder der hvor jeg husker jeg mærkede veer sidst. Så satser på kroppen gør lidt af forarbejdet inden det store show, som gerne må starte lidt inden termin

Tror desværre ikke man kan kalkulere hvornår fødslen sker ud fra de tegn..

Tror også det er noget modning/klargørelse af en eller anden art Nu må vi se om han har tænkt sig at melde sin ankomst før planlagt

Anmeld

8. februar 2014

ette1987

Nihell skriver:

Tror også det er noget modning/klargørelse af en eller anden art Nu må vi se om han har tænkt sig at melde sin ankomst før planlagt

Ja der er ikke så meget andet at gøre end at vente tålmodigt på om det udvikler sig Det er bare til at blive vanvittig af at gå og analysere alle tegn osv!

Anmeld

8. februar 2014

Mortilxx

ette1987 skriver:

Ja der er ikke så meget andet at gøre end at vente tålmodigt på om det udvikler sig Det er bare til at blive vanvittig af at gå og analysere alle tegn osv!

Ja det siger du ikke Jeg må bare se tiden an, og så kan det være jeg lige skal undersøges hvis det fortsætter Skal have kejsersnit, så vil gerne kunne gøre klar herhjemme, så det hele ikke bliver vildt stressende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.