Dine kæledyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2014

Chili

C&C skriver:

Ihh tak er også meget glad for hende ! Ville gerne have hvalpe på hende en dag men det vil manden ikke gå med til , han kan ikke lide tanken om der er nogen der skal hoppe på hans lille hund

Jeg ville stå i kø for at købe en
Vi vil også gerne have hvalpe, men vi bor i lejlighed, og har ikke lige et rum hvor hun kan være alene med dem som sådan
Det må blive med den næste hund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Moooooooartilto:) skriver:

Elsker det 3. Billede med baby og katten

Hver gang jeg sku amme alberte, kom han lige og lage sig ved hende. Det var så hyggeligt! De er begge nogen rigtig kælpotter, og de elsker heldigvis ungerne ( det meste af tiden ) vh stine

Anmeld

8. februar 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
StineW79 skriver:

Hver gang jeg sku amme alberte, kom han lige og lage sig ved hende. Det var så hyggeligt! De er begge nogen rigtig kælpotter, og de elsker heldigvis ungerne ( det meste af tiden ) vh stine

Årh hvor dejligt altså !

Godt med nogle søde katte og børn

Anmeld

8. februar 2014

Annette A

IT-nørd skriver:

Vi har to hvide Dværgschnauzere, mor Olga på 5,5 år og hendes søn Asterix på 3. 

Asterix kom tilbage til os for 1 år siden da hans ejer desværre døde. 

Begge hunde er skønne og dejlige familiehunde. 

Vi kan desværre ikke holde smådyr da manden er allergisk og reagerer på hø og strøelse. Katte kan han heller ikke tåle og hunde må ikke fælde. 

Vores fælder overhovedet ikke, så det passer perfekt

Hvor se de skønne ud og hvor er de smukke begge to. 

Vidste ikke de var allergivenlige, men det er da dejligt I kan have dem så.

Anmeld

8. februar 2014

Annette A

Aabye skriver:

Jeg har et stk Siberian Husky, en tæve på 5 år..
Og så har vi en ret ynkeligt udseende Maine Coon kat (ynkelig pga hormonforstyrrelse der gør at hun absolut ikke er hverken fuld pelset, eller fuld størrelse..) Hun er i øvrigt 6 år i dag, og vi havde ikke troet at hun overlevede hendes andet år.. 

Ej hvor er de smukke begge to og ja din siberian husky er da helt betagende skøn at se på.

Huskyen er bare så elegant. Vores schæfer har en siberian husky venninde og den ser bare så sofistikeret ud.

Synes din kat ser fin ud på trods af sin pels og det er da dejligt I har fået lov at beholde hende så meget længere end forventet.

Anmeld

8. februar 2014

Annette A

Aabye skriver:

Det er også en lækker hund.. Desværre er det de færreste der kan finde ud af at have en.. :/

Ja har hørt de kræver sin ejer. Hvad er det som gør de er en lidt ekstra mundfuld? Kender ikke så meget til racen andet end jeg har hørt den er noget egenrådig.

Anmeld

8. februar 2014

Annette A

Dinna88 skriver:

Her er mine to missere

Nårh de er fine. 

Anmeld

8. februar 2014

Annette A

Bshizzle skriver:

Vi har to skønne Chihuahua. 

Cody på 4 år og Diablo på snart 1 år  

Sikke nogle hyggetrolde at se på. Ja de er søde og charmerende de små chihuahua.

Anmeld

8. februar 2014

Annette A

StineW79 skriver:

Jeg har 2 tosset katte, med fuldstændig personligheder. Den kanel stribet hedder felis og den sort/hvide hedder Colombo. De er 12 år. Vh stine

Skønne misser at se på og gode til børn ser de ud til.

Anmeld

8. februar 2014

Annette A

Elgaard73 skriver:

Har desværre ingen billeder på denne pc, men vi har :

- 2 katte (alm huskatte). Alma på 13 år og Tyve missen på 2 år. 

- 1 hund. En blanding af Formel 1 og flatcoatet retriever. Hun hedder Bekka, men bliver altid bare kaldt Wubbe. Hun er 4 1/2 år.

- 1 hest. Han hedder Ludvig, er 6 år gammel og jysk (arbejdshest).

- 1 dværg hængebugsvin ved navn Slapskind. Han er 7 år gammel. Han mistede hans "kone" her før jul, så vi skal ud og finde en ny til ham.

- Og så er vi ved at gøre klar til at 5 høns rykker ind på matriklen. 

I har da lidt af hvert. Det lyder godt nok dejligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.