Hjemmelavet pizza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2014

lucas<3

Bruger bare en alm pizzadej

jeg plejer og put 

pizzasovs, pepperoni, peberfrugt, Championer, oregano.. Nogle gange bacon..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

tarkoflen

Chris86 skriver:

Altså efter dejen var formet eller hvordan?

Ja når bunden var rullet ud, så røg den på en varm pande, så den fik en vildt sprød overflade eller underflade om man vil

Anmeld

7. februar 2014

Chili

Papillon skriver:

Jeg har lige smidt pizzaen i ovnen og kom til at tænke på, hvordan mon andre laver den?

Så, hvilken bund? Hvilket fyld?

Vi har fået blomkålspizza i dag
Bunden er lavet af blomkål, æg og ost, også havde vi skinke, cocktail pølser, frisk ananas, feta og ost på.
Den var så lækker!!

Anmeld

7. februar 2014

ano14316

Papillon skriver:

Jeg har lige smidt pizzaen i ovnen og kom til at tænke på, hvordan mon andre laver den?

Så, hvilken bund? Hvilket fyld?

Jeg laver en langtidshævet æltefri pizzadej gerne på Tippo 00 hvis jeg kan få det... Først hæver den lunt, så i køleskab, så lægges den sammen til kugler dwr efter hævning trykkes ud i pizzafacon på bagepapir..

Jeg putter somregel lidt god skinke, frisk mozzerella og frisk basilikum på.. og selvfølgelig en hjemmelavet tomatsovs...
Ellers bare olivenolie, løg, timian og flagesalt..

Anmeld

8. februar 2014

serinasmor

Her laver jeg dej af vand, gær, mel, olivenolie, salt og meget lidt sukker.

Så former vi 3 pizzaer (med mindre vi har gæster)

Kæresten putter som regel løg, peberfrugt, hvidløg og bacon på sin.

Serina putter bacon, tørret skinke (den vi nu har), en larve af dej, spinat (hvis jeg får det) og peberfrugt på sin

Jeg svinger mellem 2 varianter. En med timian, tørret skinke og helt tynd gulerod. Og en med tørret skinke og, frossen spinat

Dog har i inspireret mig til at prøve med tomatskiver, og afsluttee med frisk mozzerella og basilikum når den er bagt.

Alle pizzaer starter med at få et tyndt lag af hakket flået tomat (direkte fra dåsen )og et drys af oregano.

Jeg er ikke til overfyldte pizzaer

Pizzaerne bliver serveret med muligheden for at dryppe olivenolie eller en smagolie på og flager af en tør ost (grana panada - den smager lidt som parmasan) ved siden af så man selv kan bestemme ...

Ingen af os kan lide smeltet ost , så jeg har ikke glemt at skrive det

Anmeld

8. februar 2014

L&V

Før hen lavede vi den opskrift de er på pizza mels pakkerne men nu spiser vi low carb så vi bruger madbandittens opskrifter ogs kommer der oksekød, løg, peberfrugt, champignon, chili og ost på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.