Elevplads - skoleophold langt væk :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2014

B&J

Anonym skriver:

Ja det er hårdt, men kan trøste mig med manden er sammen med ham, men skoleopholdene for mig er også samme længde som dine, så tænker jo også at det igen ikk er værre og når det kun er en gang i mellem, men vil bare ikke, hvis det kommer til at have betydning for min søn, men det er jo nok også godt for ham at få lidt alene tid med faren tænker jeg? :-)

jeg tror også de har godt af det og selv gør det ondt inden i for vi elsker jo vores børn men det andet er jo også godt for os og vores fremtid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

B&J

Savannah skriver:

Blander mig lige, hvilken skole skal du gå på??

det er under Superbest i grenå ved ikke hvad den hedder det er et slags hotel har jeg hørt fra de andre elever

Anmeld

6. februar 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Når nu han skal bo hjemme hos farmand, så tror jeg ikke du skal være nervøs overhovedet!

Nej tænker heller ikk det gør så meget når det er farmand han skal bruge tiden med, og slet ikk når vi bor sammen, men var rart bare lige ar høre andre sige de synes det er ok ud over ens familie. Tror nemlig også bare det er den der mor-rolle der lige skal "give slip" :-)

Anmeld

6. februar 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Elevpladser hænger ikke på træerne og det er jo vigtigt med uddannelse...så jeg ville tage den trods afstand

Og så er jeres barn trods alt sammen med far, som jo, ligesom mor, også er primær omsorgsperson

Nej, det er nemlig også det der lokker, for er jo slet ikk sikkert man fonder noget andet også vil det jo være for dumt at afslå når det vil gavne i sidste ende, og ville jo også være rart at vide hvad man skal når man er færdig med barsel, så man bedre kan nyde det sidste af den :-) tror også jeg siger ja til den. :-) alt andet vil snart være dumt

Anmeld

6. februar 2014

Savannah

B&J skriver:

det er under Superbest i grenå ved ikke hvad den hedder det er et slags hotel har jeg hørt fra de andre elever

Okay, jeg kender lidt til grenaa men kender ikke det du nævner, kun super Best

Anmeld

6. februar 2014

SjeBets

jeg har gået på mommark, og mine unger har overlevet og jeg gjorde det også, det skal din søn nok klare når han har sin anden forældre der, og det er fra mandag middag til fredag middag, så det er i realiten 4 dage det drejer sig om af gangen.

Anmeld

6. februar 2014

tarkoflen

Jeg ville springe på den elevplads så hurtigt jeg kunne! Det er mega svært at få elevpladser og bare det du får tilbudt en, et sted du gerne vil og en uddannelse du gerne vil have, det ville være nok til, at jeg ville hoppe på!

Din søn skal være med sin far og sine bedsteforældre, som jeg antager ser ham en del, og det er i min verden på ingen måde et svigt! Ville du have det på samme måde, hvis det var din kæreste der skulle være væk?

Jeg har gået på mommark, da jeg blev uddannet advokatsekretær for mange år siden, og der mødte vi først kl. 12 mandag og tog hjem så vi vel var hjemme omkring kl 16 fredag, så det er jo reelt kun tirsdag, onsdag og torsdag, han slet ikke ser dig. Der ud over er det kun 8-9 uger på to år, det er ikke ret meget og det kan han sagtens klare

Rigtig meget held og lykke med uddannelsen.

Anmeld

7. februar 2014

B&J

Savannah skriver:

Okay, jeg kender lidt til grenaa men kender ikke det du nævner, kun super Best

det gjorde jeg dog heller ikke til det før jeg kom i super bedst men pyhh for en tur

Anmeld

7. februar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Nej tænker heller ikk det gør så meget når det er farmand han skal bruge tiden med, og slet ikk når vi bor sammen, men var rart bare lige ar høre andre sige de synes det er ok ud over ens familie. Tror nemlig også bare det er den der mor-rolle der lige skal "give slip" :-)

Jeg er i hvert fald overbevist om, at den der får det værst er dig  
Sådan er det  altid!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.