Elevplads - skoleophold langt væk :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.072 visninger
18 svar
12 synes godt om
6. februar 2014

Anonym trådstarter

Hm ja. Sagen er den jeg er blevet tilbudt en elevplads som jeg rigtig gerne vil, men når jeg skal på skole(8-9 uger ud af de to år), så er det rimelig langt væk. Jeg har en dreng på fire måneder nu.

Sagen er den, vil han føle svigt ved jeg ikke er der de fem dage det drejer sig om af gangen, nu hvor han ikk er ældre ? :-(

Jeg synes det er svært når han ikk er ældre, men på den anden side, vil jeg jo også gerne have den uddannelse. Jeg bor sammen med faren til barnet så han er sammen med ham, og kniber det med hentning har mine forældre mulighed for at hjælp.

Hvad ville i gøre? Og tror i han vil føle sig svigtet nu hvor han ikke er ældre ? :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

MyLove E

Anonym skriver:

Hm ja. Sagen er den jeg er blevet tilbudt en elevplads som jeg rigtig gerne vil, men når jeg skal på skole(8-9 uger ud af de to år), så er det rimelig langt væk. Jeg har en dreng på fire måneder nu.

Sagen er den, vil han føle svigt ved jeg ikke er der de fem dage det drejer sig om af gangen, nu hvor han ikk er ældre ? :-(

Jeg synes det er svært når han ikk er ældre, men på den anden side, vil jeg jo også gerne have den uddannelse. Jeg bor sammen med faren til barnet så han er sammen med ham, og kniber det med hentning har mine forældre mulighed for at hjælp.

Hvad ville i gøre? Og tror i han vil føle sig svigtet nu hvor han ikke er ældre ? :-(

Jeg ville helt sikkert tage den uddannelse :-D

I det han ikke er ældre ved han jo ingenting om tid.. Og det dejer sig om 9 uger på 2 år...

Hvor er det fedt for dig :-D:-D:-D:-D

Anmeld

6. februar 2014

CaWi

Anonym skriver:

Hvor langt væk er langt væk? Kender flere med børn, der hver dag tager toget fra sjælland til jylkand, for at kunne være på skole og samtidig være sammen med familien derhjemme.

Anmeld

6. februar 2014

B&J

det der ville jeg kunne ha skrevet jeg har også elevplads pr og med 1 august men skolen ligger i grenå og jeg bor i Hjørring skal undvære min søn på 4år i over 1 uge af gangen og en gang er det hele 2 uger det gør vildt ondt men det er jo en del af uddannelsen og ja det må jeg jo bare klare...

Anmeld

6. februar 2014

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Hvor langt væk er langt væk? Kender flere med børn, der hver dag tager toget fra sjælland til jylkand, for at kunne være på skole og samtidig være sammen med familien derhjemme.

Man skal bo på skolen, det er på mommark, og bor omkring Horsens

Anmeld

6. februar 2014

Anonym trådstarter

MyLove E skriver:

Jeg ville helt sikkert tage den uddannelse :-D

I det han ikke er ældre ved han jo ingenting om tid.. Og det dejer sig om 9 uger på 2 år...

Hvor er det fedt for dig :-D:-D:-D:-D

Ja og det er jo svært at få elevpladser idag, så også derfor jeg synes det gør det sværere, men til gengæld har jeg mega god kemi med chefen også kan det jo ikk rigtig være bedre :-) ?

Anmeld

6. februar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det der ville jeg kunne ha skrevet jeg har også elevplads pr og med 1 august men skolen ligger i grenå og jeg bor i Hjørring skal undvære min søn på 4år i over 1 uge af gangen og en gang er det hele 2 uger det gør vildt ondt men det er jo en del af uddannelsen og ja det må jeg jo bare klare...

Ja det er hårdt, men kan trøste mig med manden er sammen med ham, men skoleopholdene for mig er også samme længde som dine, så tænker jo også at det igen ikk er værre og når det kun er en gang i mellem, men vil bare ikke, hvis det kommer til at have betydning for min søn, men det er jo nok også godt for ham at få lidt alene tid med faren tænker jeg? :-)

Anmeld

6. februar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Når nu han skal bo hjemme hos farmand, så tror jeg ikke du skal være nervøs overhovedet!

Anmeld

6. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Elevpladser hænger ikke på træerne og det er jo vigtigt med uddannelse...så jeg ville tage den trods afstand

Og så er jeres barn trods alt sammen med far, som jo, ligesom mor, også er primær omsorgsperson

Anmeld

6. februar 2014

Savannah

B&J skriver:

Blander mig lige, hvilken skole skal du gå på??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.