Scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. august 2009

Lise

Så er jeg blevet scannet idag... Og tænk sig - der lå én (ikke to  ) derinde med et hjerte der bankede Jeg var nervøs for at der ikke var nogen, og Christian var nervøs for at der skulle være to...men vi var begge glade da vi gik derfra  Det var ikke meget man kunne se, er jo kun 9+1, og scanningsdamen mente i øvrigt jeg måske var lidt kortere henne - altså bare nogle dage - men jeg fik hvad jeg kom efter. Der er en baby, den har et hjerte, det banker (OG vi hørte hjertelyd)  
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Tynen

ÅRHHHHH!!!! 
Man kan da både se hoved og krop

TILLYKKE med den lille spire!
Meget heldigt at I begge fik jeres ønsker opfyldt

Anmeld

3. august 2009

Lise

Ja, man skulle tro at det var hoved og krop... det troede jeg selv halvdelen af scanningen. Men det der hoved er åbenbart blommesækken (aner stadig ikke hvad det er), og jeg blev meget overrasket da hun sagde at hovedet ligger mod venstre...  

Anmeld

3. august 2009

Tynen

LOL! Pinligt
Så troede man lige man var pro på området

Anmeld

3. august 2009

Anja

Dejligt !!!

Det er bare super skønt, at læse om alle de små bebser i maverne på juli pigerne, men jeg bliver bare så forfærdeligt skruk af det

Anmeld

3. august 2009

Plysbjørnen

Anja skriver:

Dejligt !!!

Det er bare super skønt, at læse om alle de små bebser i maverne på juli pigerne, men jeg bliver bare så forfærdeligt skruk af det

Uha så enig, Kai er ved at få pip af mig så skruk er jeg...

Anmeld

3. august 2009

Tut

Åh hvor er det dejligt at se Lise.

Og tillykke med at der kun var én

Anmeld

3. august 2009

Anja

Trold skriver:

Uha så enig, Kai er ved at få pip af mig så skruk er jeg...

Heldigvis er vi enige om herhjemme, at vi skal have en til på et tidspunkt, så det hjælper lidt

Anmeld

3. august 2009

Plysbjørnen

Anja skriver:

Heldigvis er vi enige om herhjemme, at vi skal have en til på et tidspunkt, så det hjælper lidt

Jeg forsøger stadig at overtale Kai, Og jeg tror måske at jeg har heldet med mig .

Anmeld

3. august 2009

Muffinmus

årh, hvor fint..mindes det med William, der bliev jeg scannet 9+2:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.