MD-scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
5 svar
5 synes godt om
5. februar 2014

Ølgaard

Hej Alle sammen

Så har vi været til MD-scanning i dag, alt så fint ud og vi skal ha endnu en lille Prinsesse

hvordan går det med jer piger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Tillykke med den dejlige md scanning. Altid rart at få af vide at alt ser ud som det skal.

Jeg har selv været til md scanning i dag, er 19+6 eller 20+0 ifølge uret. jeg venter også en lille pige. 

Når du nu har en datter i forvejen så har du vel mærket liv i en tid nu? Jeg har så småt mærket noget i måske et par uger, men jeg har været meget i tvivl. Det er først her de sidste par dage jeg har mærket rigtige puf og ikke bare bobler.

Anmeld

7. februar 2014

Morigen

Her går det fint, vi skal have en lille dreng

Anmeld

7. februar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Tillykke med at scanningen gik godt og at I skal have endnu en pige 

Her går alting også ganske godt... Skal til en ekstra scanning i næsten uge (på Valentines dag), og til den tid vil jeg være 23+4, så det bliver spændende at se hvor stor min lille pige er blevet, og om alting går lige så godt som det gjorde til MD-scanningen..

Og så er hun begyndt at være særdeles aktiv når jeg er til forelæsning eller holdundervisning, så det er dejligt at sidde og mærke hende 

Anmeld

7. februar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Tillykke med at scanningen gik godt og at I skal have endnu en pige 

Her går alting også ganske godt... Skal til en ekstra scanning i næsten uge (på Valentines dag), og til den tid vil jeg være 23+4, så det bliver spændende at se hvor stor min lille pige er blevet, og om alting går lige så godt som det gjorde til MD-scanningen..

Og så er hun begyndt at være særdeles aktiv når jeg er til forelæsning eller holdundervisning, så det er dejligt at sidde og mærke hende 

Anmeld

14. februar 2014

Ølgaard

Dejligt det går godt med alle

Her har jeg mærket små spark siden jeg var 18+5

Det er helt mærkeligt, men fanme dejligt  Ved min første graviditet lå moderkagen foran så der mærkede jeg først liv da jeg var 25+0 så det her er bare fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.