lige op over???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2014

Michelle21

Mn101186 skriver:

Tror bare det er inde i mit hovede at hvis der ikke er noget og så "forstyrre" dem på fg.. ved godt man ikke ulejliger dem men ja

eg har haft det på samme måde.. men fik mig da taget sammen :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Miss Church

Mn101186 skriver:

Årh er jeg glad for at hører. Kan være jeg lige må ringe i morgen hvis det bliver ved

Men ikke normalt at få ondt dernede og føle hun er på vej ud? Hehe igen Undskyld mine spørgsmål

Du skal ikke undskylde  

Jeg havde hvert fald en kontant følelse af at nu falder der en baby ud af mig.. Men ak, så nemt var det ikke Det lyder til at hun er ved at gøre sig godt klar til at komme til verden.. Men siger de ikke også at man i gennemsnit, som førstegangsfødende, går 4 dage over? Det er jo i morgen 

Anmeld

5. februar 2014

Michelle21

Miss Church skriver:

Du skal ikke undskylde  

Jeg havde hvert fald en kontant følelse af at nu falder der en baby ud af mig.. Men ak, så nemt var det ikke Det lyder til at hun er ved at gøre sig godt klar til at komme til verden.. Men siger de ikke også at man i gennemsnit, som førstegangsfødende, går 4 dage over? Det er jo i morgen 

der er jeg så hoppet over :p

Anmeld

5. februar 2014

Miss Church

Michelle21 skriver:

der er jeg så hoppet over :p

Haha så må det være din tur i morgen  Håber snart der sker nok.. Også ve-støv til dig 

Anmeld

5. februar 2014

Michelle21

Miss Church skriver:

Haha så må det være din tur i morgen  Håber snart der sker nok.. Også ve-støv til dig 

Jaa jeg håber snart det min tur, må da efterhånden så foran i køen :p

Mange tak, tager jeg med kyshånd

Anmeld

5. februar 2014

Clisolka

Mn101186 skriver:

Hej alle tøser

Har i nogle dage nu haft stærke smerter i underlivet og lænden, samt ryggen.. har vildsomme plukveer - men dette har jeg haft i nogle mdr.. har derudover kvalme og er bare utilpas :/
Jeg er i 40+3, så er der nogen der ved om det er tegn på noget?

Det kunne godt lyde til at der er optræk

Første gang blev jeg sat i gang før termin, så der mærkede jeg det ikke så godt som her 2. gang

De sidste 14 dage fik jeg kraftigere og kraftigere plukveer, og de sidste par dage var de på sit højeste. Mandag eftermiddag fik jeg løsnet hinder, og skulle møde torsdag morgen til at få taget vandet. Det nåede jeg så aldrig!

Tidligt torsdag morgen måtte vi afsted til fødegangen. Jeg vågnede ved 2-tiden og var ikke i tvivl om at det var rigtige veer. Vi var på fødegangen kl. 6.59 - 3 timer efter var han ude

Anmeld

5. februar 2014

Mn101186

Miss Church skriver:

Du skal ikke undskylde  

Siger man det med de 4 dage håber håber..

Håber du har ret hun er velkommen

Anmeld

5. februar 2014

Mn101186

Michelle21 skriver:

Jaa jeg håber snart det min tur, må da efterhånden så foran i køen :p

Mange tak, tager jeg med kyshånd

Håber der sker noget godt din vej og at du bliver sat igang i morgen. .

Anmeld

5. februar 2014

Mn101186

Babymor1013 skriver:

Det kunne godt lyde til at der er optræk

Første gang blev jeg sat i gang før termin, så der mærkede jeg det ikke så godt som her 2. gang

De sidste 14 dage fik jeg kraftigere og kraftigere plukveer, og de sidste par dage var de på sit højeste. Mandag eftermiddag fik jeg løsnet hinder, og skulle møde torsdag morgen til at få taget vandet. Det nåede jeg så aldrig!

Tidligt torsdag morgen måtte vi afsted til fødegangen. Jeg vågnede ved 2-tiden og var ikke i tvivl om at det var rigtige veer. Vi var på fødegangen kl. 6.59 - 3 timer efter var han ude

Super fedt at hører dine oplevelser

Anmeld

6. februar 2014

Michelle21

Mn101186 skriver:

Håber der sker noget godt din vej og at du bliver sat igang i morgen. .

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.