lige op over???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.522 visninger
29 svar
11 synes godt om
5. februar 2014

Mn101186

Hej alle tøser

Har i nogle dage nu haft stærke smerter i underlivet og lænden, samt ryggen.. har vildsomme plukveer - men dette har jeg haft i nogle mdr.. har derudover kvalme og er bare utilpas :/
Jeg er i 40+3, så er der nogen der ved om det er tegn på noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

M&N

Mn101186 skriver:

Hej alle tøser

Har i nogle dage nu haft stærke smerter i underlivet og lænden, samt ryggen.. har vildsomme plukveer - men dette har jeg haft i nogle mdr.. har derudover kvalme og er bare utilpas :/

Det kan det godt være, ja

Jeg døjede ikke med plukveer - eller tjo, det gjorde jeg nok - men ikke noget jeg kunne mærke.
En uge før jeg fødte min datter startede mine plukveer. Der hvor de strammer op om maven og lige topper og stopper igen. Tror min krop forberedte sig en lille uges tid inden jeg så for alvor gik i fødsel

Pøj pøj med den forhåbentlige snarlige fødsel

Anmeld

5. februar 2014

Mn101186

MorTilMalucca skriver:

Det kan det godt være, ja

Jeg døjede ikke med plukveer - eller tjo, det gjorde jeg nok - men ikke noget jeg kunne mærke.
En uge før jeg fødte min datter startede mine plukveer. Der hvor de strammer op om maven og lige topper og stopper igen. Tror min krop forberedte sig en lille uges tid inden jeg så for alvor gik i fødsel

Pøj pøj med den forhåbentlige snarlige fødsel

Mine plukveer strammer i hrle maven og gør ondt - sådan at det er tungt at få luft.. det og alt det andet gør bare det er lidt hårdt lige nu
En uge inden du gik i fødsel - så håber jeg det er det min krop gør nu hehe..
Ellers forstår jeg ikke hvorfor det pludselig gør ondt i livmoderen/mens ligende smerter og lænden

Anmeld

5. februar 2014

Michelle21

Jeg har haft det samme i 2 uger nu,, ved mig har det desværre ikke betydet at der var noget, men man kan da håbe det er ved dig,.. jeg har haft små veer i lang tid.. og er åbnet mig 3 cm men så vil det heller ikke mere haha

Jeg er 40+6 så kender til din utålmodighed

Anmeld

5. februar 2014

Mn101186

Michelle21 skriver:

Jeg har haft det samme i 2 uger nu,, ved mig har det desværre ikke betydet at der var noget, men man kan da håbe det er ved dig,.. jeg har haft små veer i lang tid.. og er åbnet mig 3 cm men så vil det heller ikke mere haha

Jeg er 40+6 så kender til din utålmodighed

Må jeg spørge hvordan du ved det er små veer? Bare fordi jeg er bange for ikke at kunne kende forslel på plukveer og veer når de nu er så kraftige.. selv jordemoderen synes de er slemme nemlig.
Årh håber os du snart går i fødsel

Anmeld

5. februar 2014

Michelle21

Mn101186 skriver:

Må jeg spørge hvordan du ved det er små veer? Bare fordi jeg er bange for ikke at kunne kende forslel på plukveer og veer når de nu er så kraftige.. selv jordemoderen synes de er slemme nemlig.
Årh håber os du snart går i fødsel

Jeg har været på fødegangen et par gange.. 

Men det er fordi når de kommer så mister jeg pusten, jeg skal stoppe op og tænke på min vejrtrækning, og så bider de virkelig.. 

Mine plukveer har aldrig gjort ondt, så men det er virkelig hårdt.. jeg har ondt fra morgen til aften, så jeg håber inderligt snart jeg føder.. 

Er det dit første barn??

Anmeld

5. februar 2014

Anonymo

Mn101186 skriver:

Hej alle tøser

Det håber jeg, det har jeg haft i en uge nu, specielt med kvalmen er blevet slem igen

Anmeld

5. februar 2014

Mn101186

Michelle21 skriver:

Jeg har været på fødegangen et par gange.. 

Men det er fordi når de kommer så mister jeg pusten, jeg skal stoppe op og tænke på min vejrtrækning, og så bider de virkelig.. 

Mine plukveer har aldrig gjort ondt, så men det er virkelig hårdt.. jeg har ondt fra morgen til aften, så jeg håber inderligt snart jeg føder.. 

Er det dit første barn??

Ja første barn - så er helt uviden.. mine veninder er enten blevet sat igang eller hvor vandet er gået.. så de ved ikke så meget med "tegn" på fødsel.
Er det dit første?
Har os bare ondt konstant så kender det alt for godt..

Anmeld

5. februar 2014

Michelle21

Mn101186 skriver:

Ja første barn - så er helt uviden.. mine veninder er enten blevet sat igang eller hvor vandet er gået.. så de ved ikke så meget med "tegn" på fødsel.
Er det dit første?

Jaa det er også første barn her.. så jeg er også meget uvidende..

Men nu skal jeg til samtale/undersøgelse på sygehuset imorgen.. håber bare der sker noget nu..

Men hvis du er utryg så ring til FG.. hvor skal du føde

Anmeld

5. februar 2014

Miss Church

Mn101186 skriver:

Er det dit første?

Det kan da godt lyde som om der er noget på vej  

Jeg havde selv voldsomme og regelmæssige plukkeveer. Men vil sige, da veerne kom, var jeg ikke et sekund i tvivl. Men der er selvfølgelig forskelligt fra person til person

Held og lykke og ve-støv til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.