Jeg ved ikke med jer, men nogle gange, så synes jeg virkelig at det er hårdt med alle de tanker og bekymringer der følger med, når man er gravid.
Jeg er selv gået ind i 11. uge og har haft det så godt gennem hele graviditeten.
Men i de første uger døjede jeg mig en helt vild øget tissetrang, træthed, kvalme og ekstrem sult, og nu er alt dette forsvundet, og så bliver jeg selvfølgelig bekymret over at alle mine symptomer er væk.
Når man har alle symptomerne glæder man sig til at de er overstået, og når de så forsvinder, ville man nærmest ønske, at de stadig var der, så man fortsat følte sig gravid. Det er da opslidende hva 
Nå, men meningen med hele det her opslag er vel at få en eller anden slags anerkendelse af, at der ikke behøver at være noget galt med den lille spire, selvom alle ens symptomer forsvinder fra den ene dag til den anden?
Jeg skulle jo være glad for at have det så godt, men jeg mangler bare et eller andet tegn fra min krop om at den stadig er i fuld gang med at bære på et lille barn.
Er der andre der deler mine oplevelser/frustrationer ? 
KH
Anmeld