Så springer jeg endelig ud... <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2014

Loa

MorTilMalucca skriver:

Jeg er skam helt rolig! Gider du være sød og blande dig udenom, der var ingen der spurgte til din mening om hvor vidt det er tidligt eller ej!!

Så medmindre man klapper dig på ryggen og siger nej hvor er i dygtige så må man ikke skrive noget??
Skrev da bare jeg synes det var lidt vildt, så var det heller ikke mere negativt.
Slap dog af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Papillon

MorTilMalucca skriver:

Mange tak!

Jamen helt fra før vi fik vores datter har vi ønsket os at der var ca 1,5 - 2 år imellem vores børn. De skulle bare få så meget glæde af hinanden og har selv en storesøster der er 4,5 år ældre end jeg - og det kunne jeg sagtens mærke. Vil gerne have mine børn tættere på hinanden og så er min kæreste enebarn så det er også en af hans store ønsker at i hvert fald 2 børn

Tak for svaret Dejligt, at det ender, som I ønsker jer det 

Anmeld

5. februar 2014

M&N

Loa skriver:

Så medmindre man klapper dig på ryggen og siger nej hvor er i dygtige så må man ikke skrive noget??
Skrev da bare jeg synes det var lidt vildt, så var det heller ikke mere negativt.
Slap dog af.

Som sagt før. Jeg er helt rolig. MEN - jeg kan ikke se hvorfor du skulle komme med DIN mening midt i det hele. Og så slutter den her, tak!

Anmeld

5. februar 2014

FrkZier

MorTilMalucca skriver:

Efter 7 måneders prøven på at lave lillebrøster lykkedes det os endelig

Jeg er gravid i uge 6 (5+5) og har termin 3. oktober 2014. Idag var jeg til 1. lægeundersøgelse som bare gik så fint.

Vi er både spændte, glade og nervøse på samme tid. Aborten tilbage i 2011 sidder stadig i baghovedet, derfor holder vi graviditeten hemmelig indtil NF er overstået, det samme gjorde vi med Malucca.

Dem som jeg er venner med på Facebook må gerne være shhh omkring graviditeten!

Vi glæder os så meget til at gøre vores datter til storesøster

eeiiiij tillykke

Anmeld

5. februar 2014

liten-mamma

MorTilMalucca skriver:

Jeg er gravid i uge 6 (5+5) og har termin 3. oktober 2014. Idag var jeg til 1. lægeundersøgelse som bare gik så fint.

Vi er både spændte, glade og nervøse på samme tid. Aborten tilbage i 2011 sidder stadig i baghovedet, derfor holder vi graviditeten hemmelig indtil NF er overstået, det samme gjorde vi med Malucca.

KÆMPE stort tillykke med den lille spire i maven  

Har liket Loas kommentar, men vil til mit forsvar sige, at jeg INTET ondt mener med det. Synes det er vildt og sejt på sammen tid at i prøver at lave en lille ny, når jeres datter er få mdr. Men hatten af for det  Og der er absolut intet mærkeligt i det. De kommer til at få så meget glæde af hinanden 

Anmeld

5. februar 2014

M&N

liten-mamma skriver:

KÆMPE stort tillykke med den lille spire i maven  

Har liket Loas kommentar, men vil til mit forsvar sige, at jeg INTET ondt mener med det. Synes det er vildt og sejt på sammen tid at i prøver at lave en lille ny, når jeres datter er få mdr. Men hatten af for det  Og der er absolut intet mærkeligt i det. De kommer til at få så meget glæde af hinanden 

Tak for dit søde indlæg

Er helt med på at de vil få glæde af hinanden og vi glæder os så meget... Det er et meget stort ønske at få dem tæt på hinanden <3

Anmeld

5. februar 2014

dukke

MorTilMalucca skriver:

Ej tillykke smukke hvor er det bare dejligt  

Anmeld

5. februar 2014

liten-mamma

Tak for dit søde indlæg

Er helt med på at de vil få glæde af hinanden og vi glæder os så meget... Det er et meget stort ønske at få dem tæt på hinanden <3

Velbekomme da  

Forstår satme godt du glæder dig. Dejligt at i får det som I vil have det! 

Hvis økonomi, tid og overskud var til det, ville jeg også have børn tæt på hinanden, men uddannelse og større bolig er nu første priotet. 

Anmeld

5. februar 2014

Karla

MorTilMalucca skriver:

Stort tillykke - hvor er det dejligt for jer, at jeres drøm går i opfyldelse
Ville ønske vi kunne gøre det samme. Har en datter på 11 uger og er allerede SÅ klar til den næste, men har desværre lige 2 år tilbage af min uddannelse, som gerne skal færdiggøre først.

Det kommer jo meget an på, hvilket barn man får først, og hvordan man føler sig stillet. Hvis man har modet og lysten til at stå med 2 små børn samtidig er det da bare mega fedt - de får så meget glæde af hinanden om nogle år. Jeg har selv en bror der kun er 18 måneder ældre end mig

Anmeld

5. februar 2014

Clisolka

MorTilMalucca skriver:

Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.