Så springer jeg endelig ud... <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2014

Lilje82

Stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

M&N

Loa skriver:

Ro på. Synes bare det var vildt man ligefrem prøvede når ens første kun var et par måneder.
Men sådan er vi så forskellige.

Jeg er skam helt rolig! Gider du være sød og blande dig udenom, der var ingen der spurgte til din mening om hvor vidt det er tidligt eller ej!!

Anmeld

5. februar 2014

WantingBaby2012

MorTilMalucca skriver:

Efter 7 måneders prøven på at lave lillebrøster lykkedes det os endelig

Jeg er gravid i uge 6 (5+5) og har termin 3. oktober 2014. Idag var jeg til 1. lægeundersøgelse som bare gik så fint.

Vi er både spændte, glade og nervøse på samme tid. Aborten tilbage i 2011 sidder stadig i baghovedet, derfor holder vi graviditeten hemmelig indtil NF er overstået, det samme gjorde vi med Malucca.

Dem som jeg er venner med på Facebook må gerne være shhh omkring graviditeten!

Vi glæder os så meget til at gøre vores datter til storesøster

Stort tillykke 

Anmeld

5. februar 2014

Lysdal

Tillykke med nyheden  

Anmeld

5. februar 2014

Papillon

Stort tillykke med graviditeten

Der kan jo være forskellige grunde til at ønske at blive gravid så kort efter, så jeg er egentlig nysgerrig efter at høre, hvorfor I begyndte at forsøge med nr. 2 der? Vi kunne nemlig godt finde på det samme, som det ser ud nu. Hvordan det ender, vil tiden jo vise

Anmeld

5. februar 2014

Zicla

Stort tillykke med graviditeten...

Anmeld

5. februar 2014

AnnaK89

Stort tillykke

Anmeld

5. februar 2014

M&N

LMX skriver:

STORT tillykke 

Mener vi fødte ca samtidig sidst. Jeg er også gravid igen. Endda med termin om 10 uger. UHA UHA  

Ja vi fulgtes i hvert fald ad. Ej hvor spændende at du snart skal til at føde. Tillykke med gravidteten - hvad køn venter i?

Anmeld

5. februar 2014

M&N

Papillon skriver:

Stort tillykke med graviditeten

Der kan jo være forskellige grunde til at ønske at blive gravid så kort efter, så jeg er egentlig nysgerrig efter at høre, hvorfor I begyndte at forsøge med nr. 2 der? Vi kunne nemlig godt finde på det samme, som det ser ud nu. Hvordan det ender, vil tiden jo vise

Mange tak!

Jamen helt fra før vi fik vores datter har vi ønsket os at der var ca 1,5 - 2 år imellem vores børn. De skulle bare få så meget glæde af hinanden og har selv en storesøster der er 4,5 år ældre end jeg - og det kunne jeg sagtens mærke. Vil gerne have mine børn tættere på hinanden og så er min kæreste enebarn så det er også en af hans store ønsker at i hvert fald 2 børn

Anmeld

5. februar 2014

AnonymMor

MorTilMalucca skriver:

Efter 7 måneders prøven på at lave lillebrøster lykkedes det os endelig

Jeg er gravid i uge 6 (5+5) og har termin 3. oktober 2014. Idag var jeg til 1. lægeundersøgelse som bare gik så fint.

Vi er både spændte, glade og nervøse på samme tid. Aborten tilbage i 2011 sidder stadig i baghovedet, derfor holder vi graviditeten hemmelig indtil NF er overstået, det samme gjorde vi med Malucca.

Dem som jeg er venner med på Facebook må gerne være shhh omkring graviditeten!

Vi glæder os så meget til at gøre vores datter til storesøster

Stort Tillykke søde hvor er det bare fedt for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.