Hjælp til tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2014

Giraffen

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Syntes du pomp de lux er smalt? Det tænker jeg nemlig er mega bredt

det kommer måske an på hvad man køber derfra min pige har deres leggins, cowboy bukser og de er smalle

deres bodyer og deres todelte nattøj er også smalt

hendes tullebukser og heldragter passer også godt

Men hun er kun lige så småt begynt på 92, så kan ikke udtale mig om deres "børne" tøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

L&V

Giraffen skriver:

det kommer måske an på hvad man køber derfra min pige har deres leggins, cowboy bukser og de er smalle

deres bodyer og deres todelte nattøj er også smalt

hendes tullebukser og heldragter passer også godt

Men hun er kun lige så småt begynt på 92, så kan ikke udtale mig om deres "børne" tøj

Oki nej det er jo os meget forskelligt hvordan ting sidder på børn så vel som voksen.. Min datter kan nemlig ikke holde det oppe eller dvs hvis de er helt spændt ind i livet så kan det lige gå, så blev lige lidt nysgerrig. Min datter er måske os tyndere end langt de fleste så hun er bare svær hva angår tøj

Anmeld

5. februar 2014

lineog4

Nu har jeg ikke haft små tynde babyer - men tænker der en masse på trendsales og måske også her inde (jeg syr da gerne pige bukser i metermål) der syr hygge bukser med rib om maven. De kan jo syes efter mål og næsten præcis på den måde der passer.

Jeg har syet mine børns bukser selv stort set dem alle sammen med mindre jeg har fundet nogen jeg ikke kunne leve uden i stoffet.

Anmeld

5. februar 2014

L&V

lineog4 skriver:

Nu har jeg ikke haft små tynde babyer - men tænker der en masse på trendsales og måske også her inde (jeg syr da gerne pige bukser i metermål) der syr hygge bukser med rib om maven. De kan jo syes efter mål og næsten præcis på den måde der passer.

Jeg har syet mine børns bukser selv stort set dem alle sammen med mindre jeg har fundet nogen jeg ikke kunne leve uden i stoffet.

Har du en side med priser eller hva tage du for et par?

Anmeld

5. februar 2014

Giraffen

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Oki nej det er jo os meget forskelligt hvordan ting sidder på børn så vel som voksen.. Min datter kan nemlig ikke holde det oppe eller dvs hvis de er helt spændt ind i livet så kan det lige gå, så blev lige lidt nysgerrig. Min datter er måske os tyndere end langt de fleste så hun er bare svær hva angår tøj

jeg tror min pige er lige knap 90 og vejer ca 10 kg
så hun er smal, men hun er stadig "baby" til en vis grad (med en lille strutmave og sådan )
så når de blir 4-7 år osv, så er det nok noget andet

Anmeld

5. februar 2014

L&V

Giraffen skriver:

jeg tror min pige er lige knap 90 og vejer ca 10 kg
så hun er smal, men hun er stadig "baby" til en vis grad (med en lille strutmave og sådan )
så når de blir 4-7 år osv, så er det nok noget andet

Ja lad os håbe det for puha det er skiseme ikke nemt med de tynde unger.. Det hjælper heller ik når de har krudt i røven så ryger alt hva der ku ha sat sig jo bare af i en fart he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.