Hjælp til tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
15 svar
7 synes godt om
5. februar 2014

Karla

Hej piger

Jeg har lige brug for lidt hjælp til tøj. Vores datter er en lille sag, hun er 11 uger og veje 5.3 kg og er 62 cm ca. Jeg har simpelthen så svært ved at finde bukser til hende. Hun er utrolig smal i livet. Hun har 2 par bukser, som hun kan passe ordentligt. 1 par fra hogm i str. 50 og 1 par fra nameit i str. 56. Alle andre vi har falder ned
Kender I et mærke som er smalle i livet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Momster89

smallstuff og hollys

Anmeld

5. februar 2014

VIPpigen

Når du kigger bukser, så køb med justerbar talje... Kan du ikke få med justerbar talje til de små, så køb dem med elastik i, der kan du lave et lille snit i hver side, hive elastikken ud, og erstatte den med en elastik med knaphuller. Så kan du selv lave justerbar talje i Dem, og har sparet en masse... Det er super enkelt 

Min datter var selv et lille nips, og jeg syede flest bukser til hende selv, med rib, de strammer ikke om maven, og falder ikke så langt heller

Anmeld

5. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hollys og katvig synes jeg er smalle. Ellers kan du jo købe nogen sparkedragter/smækbukser, de falder heller ingen steder

Anmeld

5. februar 2014

Kay

Uhh... Petit. Et eller andet... Kan ik huske hele navnet... 

Anmeld

5. februar 2014

Giraffen

Kay skriver:

Uhh... Petit. Et eller andet... Kan ik huske hele navnet... 

petit bateau ?

Anmeld

5. februar 2014

Giraffen

Karla skriver:

Hej piger

Jeg har lige brug for lidt hjælp til tøj. Vores datter er en lille sag, hun er 11 uger og veje 5.3 kg og er 62 cm ca. Jeg har simpelthen så svært ved at finde bukser til hende. Hun er utrolig smal i livet. Hun har 2 par bukser, som hun kan passe ordentligt. 1 par fra hogm i str. 50 og 1 par fra nameit i str. 56. Alle andre vi har falder ned

pomp de lux (dog først fra str 80) og noa noa

Ellers er der også leggins og strømpebukser, det var mest det vores pige fik på, hun er også meget smal (stadigvæk) i dag er hun mest i h&m og pomp de lux

Anmeld

5. februar 2014

L&V

Karla skriver:

Hej piger

Sådan var og er min pige stadig. Hollys har en ret smal og lang pasform så det sidder bare super godt

Anmeld

5. februar 2014

L&V

Giraffen skriver:

pomp de lux (dog først fra str 80) og noa noa

Ellers er der også leggins og strømpebukser, det var mest det vores pige fik på, hun er også meget smal (stadigvæk) i dag er hun mest i h&m og pomp de lux

Syntes du pomp de lux er smalt? Det tænker jeg nemlig er mega bredt

Anmeld

5. februar 2014

Karla

Mor11 skriver:

Hollys og katvig synes jeg er smalle. Ellers kan du jo købe nogen sparkedragter/smækbukser, de falder heller ingen steder

Bruger også oftest heldagter til hende, de sidder jo hvor de skal hun er bare så sød i bukser og moren er kræsen, så jeg kan ikke putte hende i lyserøde/lilla bukser. De skal helst være neutrale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.