Er nu 19+0 og ingen liv endnu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2014

L&V

Det er helt normalt at man ikke mærker det før efter 20+ og først hverdag fra uge 24+.. Nogle gør før andre senere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

san

Jeg må bare vente kan dog mærke kilden osv derinde fra, men ikke spark eller puf endnu. Men det skal nok komme... Vi skal til MD scanning på tirsdag, så det bliver godt at se ham..

Anmeld

5. februar 2014

Leneur

san skriver:

Ja som jeg skriver er jeg i uge 19 nu, og har ikke rigtig mærket liv endnu.. Andre der også mærket det sent, og hvornår mærket i liv?

Jeg var 24+1 inden jeg mærkede liv første gang. Til gengæld var det så voldsomt at alle kunne se hun sparkede lystigt derinde. Vil da ærligt indrømme at når man læste herinde hvor tidligt andre mærkede liv, så blev jeg da noget bekymret men heldigvis fik jeg lov til både at se og høre hun havde det godt derinde, så som andre skriver. Det skal nok komme....

Anmeld

5. februar 2014

AnthonsMor

san skriver:

Ja som jeg skriver er jeg i uge 19 nu, og har ikke rigtig mærket liv endnu.. Andre der også mærket det sent, og hvornår mærket i liv?

Jeg havde i hvert fald rundet 22+ før jeg mærkede liv første gang

Anmeld

13. februar 2014

san

Så har jeg mærket liv i min dejlige mave små spark, hvor er det vildt at det bare lige pludselig kommer ud af den blå luft

Anmeld

14. februar 2014

Ølgaard

I min først graviditet lå min moderkage foran, så der var lige som en stødpude der gjorde jeg ikke kunne mærke liv før jeg var 25+0... Ved MD scanning kan de fortælle dig hvor moderkagen den ligger....

Kram til dig det skal nok komme

Kender din utrygge fornemmelse, det er ikke rart

Anmeld

14. februar 2014

Sisse Vinther

Jeg mærkede det sent. Kort før min MD-skanning hvor jeg var 19+6.
Men min livmoder ligger også bagovervendt så det er meget normalt man mærker det lidt senere.

Men ud over det, så er der altså mange som også først mærker det når de er trampet ind i uge 20, 21 eller 22.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.