Er nu 19+0 og ingen liv endnu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.585 visninger
16 svar
12 synes godt om
5. februar 2014

san

Ja som jeg skriver er jeg i uge 19 nu, og har ikke rigtig mærket liv endnu.. Andre der også mærket det sent, og hvornår mærket i liv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

justagirl

san skriver:

Ja som jeg skriver er jeg i uge 19 nu, og har ikke rigtig mærket liv endnu.. Andre der også mærket det sent, og hvornår mærket i liv?

Det skal nok komme!!

Anmeld

5. februar 2014

C8

Nu skal jeg ikke vide mig sikker men tror det er normalt Har du snakket med lægen om det?

Anmeld

5. februar 2014

san

C8 skriver:

Nu skal jeg ikke vide mig sikker men tror det er normalt Har du snakket med lægen om det?

Nej har ikke snakket med lægen om det, men har høre fra andre at de først mærket det i uge 20.. har læst mig til at man bare skal have mærket liv inden uge 25... Så var bare nysgerrig om der også var andre der mærket det sent herinde

Anmeld

5. februar 2014

et-ønske

Er helt sikker på at det nok skal komme ved min første var jeg i uge 20+ før jeg mærkede hende

Nu venter jeg tvillinger, er idag 22+2, og jeg mærker mindre liv med dem end jeg gjorde med hende.

Er sikker på at der snart er små bløde puf på vej til dig

Anmeld

5. februar 2014

C8

Nej har ikke snakket med lægen om det, men har høre fra andre at de først mærket det i uge 20.. har læst mig til at man bare skal have mærket liv inden uge 25... Så var bare nysgerrig om der også var andre der mærket det sent herinde

Så skal det nok komme
Her er et link hvor du kan følge med hvad der sker uge for uge med babyen i din mave:
https://www.baby.dk/videnom/376p396/graviditeten-ug e-for-uge-uge-20-halvvejs.aspx

Anmeld

5. februar 2014

Sisse Vinther

san skriver:

Mærkede det 19+4 første gang. (mener jeg det var)

Anmeld

5. februar 2014

ngmw

Det skal nok komme.

Har læst at det også kan have noget at være med hvordan din moderkage ligger. For hvis den er foreliggende, kan det godt være du først mærker det lidt senere. Men skal ikke gøre mig klog på det, andet end det er hvad jeg har læst.

Pøj pøj med det - og bare rolig, det skal nok komme!  

Anmeld

5. februar 2014

Drømmen <3

det kommer helt an på hvordan din livmoder ligger. Og vil råde dig til ikke at læse alt muligt det giver unødvendig bekymring jeg er i uge 20 og mærker kun små puf engang i mellem da miN livmoder ligger foran og det gør det lidt svære at mærke ham! men det kommer... 

Anmeld

5. februar 2014

Miss Church

Drømmen <3 skriver:

det kommer helt an på hvordan din livmoder ligger. Og vil råde dig til ikke at læse alt muligt det giver unødvendig bekymring jeg er i uge 20 og mærker kun små puf engang i mellem da miN livmoder ligger foran og det gør det lidt svære at mærke ham! men det kommer... 

Er det ikke moderkagen, som ligger foran? Og måske er livmoderhalsen bagudvendt? 

Men ja TS ingen grund til bekymring, det skal nok komme  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.