Frugtfarve i mmf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2009

LauraLW

Helle30 skriver:

Fed idé med en swimmingpool. Du kan godt bruge frugtfarven, men fordi den er så flydende, skal du bruge MEGET mere flormelis. Jeg har tænkt, at man måske kunne undlade vandet i opskriften og i stedet fylde frugtfarven i som vand under opvarmningen - men så kan man jo ikke rigtig styre farveintensiteten.
Igen! Husk at købe RIGELIGT flormelis.

- Helle

Ok. Jeg må prøve.... heldigvis er det en overraskelse, så det er kun mig der bliver skuffet hvis der går ged i den.

Og tak, den er til min morfar som fylder 92 men som stadig hver dag er ude i hans pool og svømme :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Lise

Jeg har en turkis pastafarve i Hvidovre, du må få noget af, hvis du selv kommer og henter den...

Anmeld

7. august 2009

Lise

Lavede denne blå med den, men man kan sikkert lave den lidt mørkere, for jeg synes ikke jeg brugte så meget.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. august 2009

LauraLW

Lise skriver:

Jeg har en turkis pastafarve i Hvidovre, du må få noget af, hvis du selv kommer og henter den...

Åh det ville da være en kæmpe hjælp! Er du hjemme ved 14.30 - 15 tiden?

Laura

Anmeld

7. august 2009

Lise

LauraLW skriver:

Åh det ville da være en kæmpe hjælp! Er du hjemme ved 14.30 - 15 tiden?

Laura

Nej, jeg er på arbejde på Nørrebro indtil kl 15:30, og skal så lige cykle hjem. Men der er en mulighed for at min kæreste er hjemme... ringer lige og hører...

Anmeld

7. august 2009

LauraLW

Lise skriver:

Nej, jeg er på arbejde på Nørrebro indtil kl 15:30, og skal så lige cykle hjem. Men der er en mulighed for at min kæreste er hjemme... ringer lige og hører...

Super! Jeg skal nemlig ned til næstved der, men vi kunne lige køre forbi hvis det var.

Anmeld

7. august 2009

Lise

Det er han, så han skal nok give det til dig. Sender en pb med min adresse.

Er der andre farver du mangler nu du alligevel tager turen. Har grøn, rød, sort, gul og hudfarveagtig...

Anmeld

7. august 2009

LauraLW

Lise skriver:

Det er han, så han skal nok give det til dig. Sender en pb med min adresse.

Er der andre farver du mangler nu du alligevel tager turen. Har grøn, rød, sort, gul og hudfarveagtig...

ville meget gerne låne lidt rød til en badebold :-)

Hvad skal du have for det? Og er det nemmest at jeg tager nogle små beholdere med, eller hvad ville du foreslå?

mange tak! Du har nu reddet mig for en masse bekymringer ang møg-frugtfarve

Anmeld

7. august 2009

Lise

LauraLW skriver:

ville meget gerne låne lidt rød til en badebold :-)

Hvad skal du have for det? Og er det nemmest at jeg tager nogle små beholdere med, eller hvad ville du foreslå?

mange tak! Du har nu reddet mig for en masse bekymringer ang møg-frugtfarve

Har skrevet pb

Og jeg skal ikke have noget for det, bare resten tilbage på et tidspunkt. Tror ikke man lige kan hælde det over på beholdere...

Anmeld

12. august 2009

82Miraklet

Ved ikke om den er gået forbi min næse, men hvordan blev swimmingpoolen ???

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.