Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Helle30 skriver:Fed idé med en swimmingpool. Du kan godt bruge frugtfarven, men fordi den er så flydende, skal du bruge MEGET mere flormelis. Jeg har tænkt, at man måske kunne undlade vandet i opskriften og i stedet fylde frugtfarven i som vand under opvarmningen - men så kan man jo ikke rigtig styre farveintensiteten. Igen! Husk at købe RIGELIGT flormelis.- Helle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lise skriver:Jeg har en turkis pastafarve i Hvidovre, du må få noget af, hvis du selv kommer og henter den...
LauraLW skriver:Åh det ville da være en kæmpe hjælp! Er du hjemme ved 14.30 - 15 tiden?Laura
Nej, jeg er på arbejde på Nørrebro indtil kl 15:30, og skal så lige cykle hjem. Men der er en mulighed for at min kæreste er hjemme... ringer lige og hører...
Lise skriver: Nej, jeg er på arbejde på Nørrebro indtil kl 15:30, og skal så lige cykle hjem. Men der er en mulighed for at min kæreste er hjemme... ringer lige og hører...
Lise skriver:Det er han, så han skal nok give det til dig. Sender en pb med min adresse. Er der andre farver du mangler nu du alligevel tager turen. Har grøn, rød, sort, gul og hudfarveagtig...
LauraLW skriver:ville meget gerne låne lidt rød til en badebold :-)Hvad skal du have for det? Og er det nemmest at jeg tager nogle små beholdere med, eller hvad ville du foreslå?mange tak! Du har nu reddet mig for en masse bekymringer ang møg-frugtfarve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128