nogen med forstand på hcg prøve svar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2014

Kay

Maria&Lukas skriver:

Det tyder jo ret godt

ja... men puhhh der er længe til tirsdag... men hverken de eller jeg har tid til pb før mandag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Lukas&Liam<3

Kay skriver:

ja... men puhhh der er længe til tirsdag... men hverken de eller jeg har tid til pb før mandag 

Det kan jeg godt forstå men inden du når at se dig om er det tirsdag.

Anmeld

6. februar 2014

Lilje82

Kay skriver:

Det er godt nok spændende. Altså der må jo være noget nyt derinde, siden den er højere end sidst, sååååå hååååååber at den er steget til meget mere på tirsdag

Anmeld

6. februar 2014

Kay

Lilje82 skriver:

Det er godt nok spændende. Altså der må jo være noget nyt derinde, siden den er højere end sidst, sååååå hååååååber at den er steget til meget mere på tirsdag

Ja... Der er der jo for ellers kan den ikke stige... Men de skal se om den har det ok... Eller hvad man kan sige...

Anmeld

6. februar 2014

Kay

Lilje82 skriver:

Ja... Der er der jo for ellers kan den ikke stige... Men de skal se om den har det ok... Eller hvad man kan sige...

Anmeld

6. februar 2014

Lilje82

Kay skriver:

Det er det jeg mener, og hvis den stiger er der vel gode chancer for at den hænger ved

Anmeld

6. februar 2014

Kay

Lilje82 skriver:

Det er det jeg mener, og hvis den stiger er der vel gode chancer for at den hænger ved

bare det at den er over 65 så ved vi at det er en ny spire og ik gammelt hcg... det har lettet meget  

Anmeld

6. februar 2014

Lilje82

Kay skriver:

bare det at den er over 65 så ved vi at det er en ny spire og ik gammelt hcg... det har lettet meget  

Ja det kan jeg godt forstå

Anmeld

10. februar 2014

sbs78

Hvordan er det gået i dag?

Anmeld

10. februar 2014

Kay

sbs78 skriver:

Hvordan er det gået i dag?

fik taget blodprøve i dag efter job... og skulle gerne havde svar på den i morgen eftermiddag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.