nogen med forstand på hcg prøve svar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

jo men det kunne jeg jo ik i går aftes da jeg så mailen

Hahaha, nej selfølgelig ikke  Kunne være jeg lige skulle huske at tjekke den slags detaljer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

klmf

Jeg tror det er på 200. Men hvad erdet dog for noget at sende til en patient uden at forklare hvordan det skal læses?! Synes du skal sige til din læge, at det er frustrerende at få sådan en mail uden at have en chance for at forstå den. Meget upædagogisk!

Anmeld

5. februar 2014

Lukas&Liam<3

Men du har vel ringet nu?

Anmeld

5. februar 2014

Lilje82

Har du snakket med lægen? Jeg er sikker på at den er steget

Anmeld

5. februar 2014

mortilfreja

Er der noget nyt??

Anmeld

5. februar 2014

Kay

lotchen skriver:

Jeg tror det er på 200. Men hvad erdet dog for noget at sende til en patient uden at forklare hvordan det skal læses?! Synes du skal sige til din læge, at det er frustrerende at få sådan en mail uden at have en chance for at forstå den. Meget upædagogisk!

Er gjort ;-)

Anmeld

5. februar 2014

Kay

Selv kontor damen hoS min læge kunne ikke forstå svaret... Men hun ringede tilbage og sagde at det betød 200 og at de ikke ville sige noget endeligt før næste bp... Som jeg gerne skulle få svar på tirsdag...

Anmeld

5. februar 2014

Lukas&Liam<3

Kay skriver:

Selv kontor damen hoS min læge kunne ikke forstå svaret... Men hun ringede tilbage og sagde at det betød 200 og at de ikke ville sige noget endeligt før næste bp... Som jeg gerne skulle få svar på tirsdag...

Det tyder jo ret godt

Anmeld

5. februar 2014

tarkoflen

Kay skriver:

Fjollet at lægen ikke selv havde tænkt at sådan et svar fatter ingen almindelige mennesker!

Øv du ikke kunne få et entydigt svar, men så må jeg fortsætte med at krydse fingre for jer

Anmeld

5. februar 2014

Kay

tarkoflen skriver:

Fjollet at lægen ikke selv havde tænkt at sådan et svar fatter ingen almindelige mennesker!

Øv du ikke kunne få et entydigt svar, men så må jeg fortsætte med at krydse fingre for jer

det tænkte at de ville ikke give mig for store forhåbninger før anden blodprøve var taget og fået svar på... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.