Bobles Zoo, er den noget ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

Carina:-)

MommyK skriver:

Min fantasi kan slet ikke forestiile sig hvad disse bobles kan bruges til - er er der en venlig sjæl der kan forklare mig dét?

De er fantastiske til motoriske øvelser.

Vores hopper fra dem,laver baner ,bruger dem til at sidde på .

Rulle brættene siger jo siger jo sig selv,donuten kan man sidde på ,og den er ligesom en trampolin.

Min ene datter er vil med at bruge krokodilllerne som stylter hvor hun går med en under hver arm.

Elefanten kan man vippe på,og self stå på ,og sidde på .

Det er det mest geniale ,holdbare og lækre legetøj jeg har investeret i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

lineog4

MommyK skriver:

Min fantasi kan slet ikke forestiile sig hvad disse bobles kan bruges til - er er der en venlig sjæl der kan forklare mig dét?

Mine unger bruger slet ikke deres - men katten elsker dem som kradsebræt  

Nej det er lidt løgn den mindste er glad for krokodillen især til at gå op i sengen og lige tage er enkelt hop fra. Men deres vilde og motoriske leg der bruger de alt muligt: sofa, stole, seng men af mystiske årsager aldrig bobles som er købt til det samme  - jeg har mærkelige børn 

Anmeld

5. februar 2014

Sakris

lineog4 skriver:

Mine unger bruger slet ikke deres - men katten elsker dem som kradsebræt  

Nej det er lidt løgn den mindste er glad for krokodillen især til at gå op i sengen og lige tage er enkelt hop fra. Men deres vilde og motoriske leg der bruger de alt muligt: sofa, stole, seng men af mystiske årsager aldrig bobles som er købt til det samme  - jeg har mærkelige børn 

Hehe. Min datter bruger også vores møbler, men det er alligevel rigtig sjovt at stille bobles imellem møblerne og hoppe fra dyr til dyr og over i sofaen. Ellers bruger hun fiskene som skamler hvis hun skal nå noget et højt sted. Og ellers bygger hun faktisk "baner" hvor hun sætter dem tæt og går fra den ene til den anden. 

Ja min kæreste og datter har selv brugt dem til at bygge huler med (hjælpesøjler imellem møblerne).

vi fik faktisk anbefalet elefanten som et must have. Men synes absolut mest hun bruger krokodillerne og fiskene. Men tror nu også hun vil kunne bruge dem lillebror får. 

Anmeld

5. februar 2014

Sakris

Maja_4000 skriver:

Nej, det er ikke dem

Det er dem jeg har vedhæftet her

Hun snakker rigtig meget om lillesøster, men hun har jo ingen anelse om hvad det kommer til at betyde at der kommer en baby hvad med jer?

Ah, ok. Havde nemlig også overvejet de der pinde, men min kæreste tror mere på skumgummisvær 

Jeg er overrasket over hvor meget hun snakker om at skulle være storesøster. Hun har ikke tid og tålmodighed til at mærke efter spark, men hun aer og synger for maven, og fortæller om alle de ting hun vil lave med baby. 

For en måned siden var vi sammen med nogle der havde en nyfødt baby. Hun aede ham på hovedet og var bare så forsigtig. Så udover der uden tvivl kommer noget jalousi, så tror jeg også at det bliver godt for hende :-) tror de lige har den rigtige alder nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.